• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

شکست استقلال و برد ملوان در حساس ترین دیدارهای هفته ششم لیگ فوتبال کیش + جدول

  • کد خبر : 2080
  • 20 آذر 1395 - 13:49
شکست استقلال و برد ملوان در حساس ترین دیدارهای هفته ششم لیگ فوتبال کیش + جدول

در ادامه مسابقات لیگ فوتبال کیش پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آذر ماه با انجام ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش کیشوند نیوز، با آغاز نیم فصل دوم رقابت های لیگ فوتبال کیش در هفته ششم و در حساس ترین دیدارهای این هفته، استقلال و پرشین نتیجه را به حریفان خود واگذار کردند.

در دیدار اول که روز پنجشنبه برگزار شد، ملوان بندر چارک و پرشین کیش تیم های سوم و چهام جدول به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم ملوان بود که توانست بازی را با نتیجه ۴ به ۲ به سود خود به پایان ببرد. این دو تیم قبل از این دیدار با ۸ امتیاز هم امتیاز بودند و با این سه امتیازی که ملوان گرفت توانست با ۱۱ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند و بالای استقلال قرار بگیرد.

اما در دیگر بازی حساس این هفته تیم های صدر جدولی سپیدان و استقلال در روز گذشته به مصاف هم رفتند. در نیمه اول، این استقلال کیش بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما در یک ضد حمله تیم سپیدان به پنالتی رسید و گل اول این دیدار را به ثمر رساند که این گل بلافاصله بعد از شروع بازی از وسط زمین با فرار مهاجم استقلال و ارسال توپ بلند به پشت مدافعان حریف جبران شد. با شروع نیمه دوم، تیم سپیدان همانند دیدارهای گذشته خود توانست بازی را در اختیار بگیرد و با خلق موقعیت های متعدد توانست در این نیمه ۲ گل بزند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۳ بر ۱ به سود سپیدان پایان یافت و این تیم با ۱۶ امتیاز عزم خود را برای قهرمانی در این فصل جزم کرده است. استقلال کیش هم که همانند همتای تهرانی خود نتیجه را به حیف واگذار کرد، جایگاه دومی خود را از دست داد و به رده سوم سقوط کرد.

در دیگر دیدار این هفته دانشگاه پیام نور ۳ بر ۱ بازی را به بازرگانی مقدسی واگذار کرد تا همچنان قعرنشین جدول باشد.

 

جدول لیگ کیش (هفته ششم ۹۵/۰۹/۲۰)

[table id=6 /]

 

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2080
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.