• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

دیگر به نزدیکان بانک مسئولیت نمی دهم، حاشیه ساز است

  • کد خبر : 20741
  • 14 دی 1399 - 13:46
دیگر به نزدیکان بانک مسئولیت نمی دهم، حاشیه ساز است

سایت صراط مدعی شد که مرتضی بانک قصد داشت با اعمال فشار، مسئولیتی برای برادر زنش در کیش دست و پا کند که با توجه به انتصاب های قبلی، مظفری به آنها پاسخ منفی داده است.

صراط نوشت: سواستفاده و رانت‌خواری منسوبین مقامات و آقازاده‌های آنها در دولت به موضوعی تکراری و پایان ناپذیر تبدیل شده اما مسأله آنجا حاد می‌شود که پای برادر زن و سایر بستگان نیز به سوءاستفاده‌های اقتصادی و استفاده از سفره انقلاب باز می‌شود.

مرتضی بانک که پس‌از ریاست‌جمهوری حسن روحانی از یک اتاق در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به سرپرستی کل نهاد ریاست جمهوری و سپس دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد رسید از جمله مقامات دولت محسوب می‌شود که نزدیکان او حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرده‌اند.

نه تنها آقازاده‌های مرتضی بانک طی عمر دولت روحانی در شرکت‌های مختلف مشغول جولان و دخالت در انتصابات بودند که عضویت «اصغر بانک» در هیئت مدیره هواپیمایی کیش و انتصاب «مهدی نجاری» یکی از بستگان نزدیکش به ‌عنوان مدیرعامل شرکت تله کیش از جمله حاشیه‌های دیگر این مدیر حدود هفتاد ساله است.

برهمین اساس، خبرنگار صراط نیوز مطلع شده نه تنها آقازاده‌ها و اقوام درجه یک مرتضی بانک به شدت در نهادهای وابسته به دولت سرگرم هستند که نوید جواهری برادر زن بانک با روش متفاوت نیز به آنها پیوسته است.

نوید جواهری هم‌اکنون در هیات مدیره یکی از شرکت‌های منطقه آزاد قشم به نام سوخت‌رسانی قشم عضویت دارد. وی در ماه‌های انتهایی دولت به این مساله بسنده نکرده و با نفوذ آقای داماد یعنی مرتضی بانک نفوذ خود در جزیره کیش را هم گسترش داده‌است. نوید جواهری برای ایجاد فضای امن در فعالیت‌های اقتصادی یکی از محافظان اکبر رفسنجانی به نام “جعفر – ک” را هم با خود همراه کرده‌است.

جواهری و ک در هفته‌های گذشته به همراه امید محمدی رییس حمل و نقل دریایی کیش با فشار و تهدید فراوان از مدیرعامل منطقه آزاد کیش وقت ملاقات می‌گیرند. مظفری در این ملاقات بر نظر منفی خود درباره دادن مسوولیت به نزدیکان مرتضی بانک تاکید می‌کند و می‌گوید: بیشتر از این برای من حاشیه ایجاد می‌شود و انجام نمی‌دهم. آن سه نفر نیز با دلخوری از دفتر او خارج می‌شوند.
تلاش های نوید جواهری برادر زن مشاور رئیس دولت برای حضور در جزیره کیش با کمک‌های محافظ رفسنجانی ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20741
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.