• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کلنگ مسکن ارزان قیمت برای بومیان کیش به زمین زده شد/ وعده مظفری برای مسکن ملی در جزیره

  • کد خبر : 20718
  • 12 دی 1399 - 22:36
کلنگ مسکن ارزان قیمت برای بومیان کیش به زمین زده شد/ وعده مظفری برای مسکن ملی در جزیره

مراسم کلنگ زنی طرح مسکن بومیان فاقد مسکن و ساکن جزیره کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و نماینده بنیاد مستضعفان برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز، مراسم کلنگ زنی طرح مسکن بومیان برای افراد فاقد مسکن و ساکن جزیره کیش با حضور مدیرعامل، معاونت‌های عمرانی و فرهنگی و برخی مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن، حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه جزیره، سرهنگ جماالی فرمانده نیروی انتظامی، شهسواری نماینده بنیاد مستضعفان و برخی مسئولان محلی برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که بعد از فرآیند نسبتاً طولانی و تفاهم با بنیاد مستضعفان ساخت مسکن برای بومیان جزیره کیش امروز عملیاتی و اجرایی شد، از آقای فتاح هم که با رویکرد اجتماعی وارد این قضیه شد تشکر می‌کنم.

وی افزود: با توجه به نیاز جدی اقشار جزیره کیش به مسکن و با اولویت بومیان، این کار شروع شد، طبیعتاً علاوه بر بومیان اقشار دیگری در کیش هستند که با توجه به شرایط سخت اقتصادی دچار مشکلات جدی در حوزه مسکن هستند.

غلامحسین مظفری ادامه داد: فازبندی برای این کار صورت گررفته شده که این زمین به‌عنوان فاز یک در ۸ هزارمتر و با موقعیت مناسب در نظر گرفته شده است.  

وی بیان داشت: قرار بر این است که بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان با کیفیت و قیمت مناسب این پروژه را تکمیل کند، مراحل اداری در حال اجراست و برنامه زمانبدندی نیز اعلام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در رابطه با قیمت تعیین شده برای این منازل عنوان کرد: حداقل هزینه را برای پروانه ساخت در نظر می‌گیریم، قیمت زمین را نیز با شرایط مناسب در اختیار خواهیم گذاشت، بنیاد مستضعفان هم قرار است با کمترین هزینه و از مصالح تولیدی خود بنیاد این منازل را بسازد،

وی ادامه داد: چون قرار نیست که سازمان و بنیاد سودی از این پروژه ببرند شاید قیمت تمام شده کمتر از ۴۰ الی ۵۰ درصد زیر قیمت بازار باشد.

مظفری اظهار داشت: تراکم ساخت هنوز قطعی نشده است، با تراکم فعلی در حال حاضر ۲۵۰ واحد هست که با افزایش تراکم قطعاً بیشتر خواهد شد.

وی در رابطه با اجرای طرح مسکن ملی در کیش عنوان کرد: مسکن ملی پروژه‌ کشوری است، در این رابطه تفاهم نامه‌ای با وزارت مسکن و شهرسازی به امضا رسیده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: زمین جانمایی شده برای مسکن ملی بسیار بزرگتر از زمین برای مسکن بومیان است، در اولین فرصت مقدمات واگذاری با تفاهم نامه در قالب طرح مسکن ملی، مسکن دیگر اقشار را پوشش دهیم.

لازم به‌ذکر است که این زمین انتهای در فاز c منطقه سفین منتهی به جاده کرانه قرار دارد و بنیاد مستضعفان عنوان کرده که پس از اتمام مراحل اداری و شروع پروژه، منازل بعد از دو سال تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20718
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. چطور میتونیم ثبت نام کنیم؟؟؟؟؟

  2. با سلام آقای مظفری زیاد وعده داده و عمل نکرده این هم یک دزدی بزرگ هست در آخر دوره حضور در جزیره بعد چند سال گندش در میاد مثل فرودگاه هندورابی