• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تعیین تکلیف دستگاه ام آر آی بیمارستان کیش

  • کد خبر : 20579
  • 23 آذر 1399 - 15:59
تعیین تکلیف دستگاه ام آر آی بیمارستان کیش

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با اشاره به قدیمی بودن دستگاه ” ام آی آر ” بیمارستان گفت: کارشناسان درحال ارزیابی و بررسی وضعیت دستگاه هستند و در مدت ده روز نتیجه قطعی مشخص می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، دکتر مصطفی نادعلی نژاد با اشاره به سابقه ورود دستگاه ام آی آر به بیمارستان کیش، گفت: در دو سال اخیر برای نگهداشت خدمات این دستگاه در بیمارستان کیش، هزینه‌های برق و اجاره را از بخش خصوصی دریافت نکردیم.

وی گفت: دستگاه به دلیل قدیمی بودن چند نوبت دچار اشکال شد که کارشناسان ایرادات را برطرف می‌کردند و دستگاه مجدد پس از یکی دو هفته فعالیت دچار ایراد می‌شد.
رئیس بیمارستان کیش گفت: اخیرا دستگاه دچار ایرادفنی شده بود و گاز هلیوم دستگاه خالی شده بود.

دکتر نادعلی نژاد گفت: کارشناسان پس از بررسی به این نتیجه رسیدند که این دستگاه به دلیل قدیمی بودن از رده خارج است و باید به فکر دستگاه دیگری باشیم.

وی با اشاره به نظر کارشناسان در خصوص راه اندازی دستگاه گفت: پیشنهاد تزریق گاز هلیوم مطرح شد هرچند که این کار مستلزم هزینه ۲۵۰ میلیون تومان است و این کار انجام شد و نتیجه واضحی به دست نیامد.

دکتر نادعلی نژاد گفت: پس از تزریق مجدد گاز هلیوم کارشناس دیگری نقطه امیدی را مطرح کردند و منتظر بررسی نهایی از سوی این تیم کارشناسی هستیم تا یک هفته و نهایت ۱۰ روز آینده جواب قطعی را اعلام کنند.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش گفت: با توجه به شرایط خاص جزیره نگرش ویژه ما این است که این خدمات در بیمارستان ارائه شود، اما وزارتخانه همچنان وجود این چنین دستگاه را برای این چنین منطقه ممنوع است چراکه استان‌ها نیاز دارند و مجوز را نمی‌دهند و می‌بایست خصوصی وارد کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20579
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.