• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

بررسی آخرین وضعیت نماینده فوتبال کیش در لیگ سه در گفتگو با دکتر آسوبار

  • کد خبر : 2052
  • 17 آذر 1395 - 22:35
بررسی آخرین وضعیت نماینده فوتبال کیش در لیگ سه در گفتگو با دکتر آسوبار

بررسی آخرین وضعیت نماینده فوتبال کیش در لیگ سه در گفتگوی اختصاصی سایت کیشوند نیوز با دکتر آسوبار سرمربی این تیم

شاید بسیاری از کیشوندان دکتر آسوبار را بیشتر در زمینه درمانی و هلال احمر بشناسند، اما علاقه دکتر به فوتبال باعث شده که فعالیت‌های فوتبالی و ورزشی ایشان اگر بیشتر از فعالیت در ریاست هلال احمر کیش نباشد، قطعا کمتر نخواهد بود.

دکتر آسوبار تاکنون سرمربی‌گری تیم‌های متعددی را در لیگ‌های سه و استانی در اختیار داشته است. وی فصل گذشته با هدایت آب و برق کیش، توانست عنوان قهرمانی لیگ کیش را بدست آورد و امتیاز ورود به لیگ دسته سه کشور را به همراه این تیم کسب کند. بعد از انصراف آب و برق از تیمداری در لیگ ۳، آسوبار به هر طریقی بود امتیاز لیگ سه را از آب و برق گرفت و حالا این تیم به اسم قرمزپوشان کیش در لیگ دسته سه کشور حضور دارد.

بدین منظور تصمیم گرفتیم آخرین وضعیت این تیم را برای کیشوندان از زبان دکتر آسوبار شرح دهیم.

متن زیر مصاحبه اختصاصی سایت کیشوند نیوز با دکتر آسوبار سرمربی تیم قرمزپوشان کیش می‌باشد:

  • – نتیجه بازی این هفته با صفاهان اصفهان چه شد و بازی چطور بود؟

در نیمه اول این بازی ۲ بر صفر بازی را پیش افتادیم ولی در نیمه دوم کاملا بازی به ضرر ما شد و واقعا من حرفی برای گفتن ندارم بازی کاملا در اختیار ما بود و شاید بالغ بر ۱۰ الی ۱۵ موقعیت گلزنی داشتیم که متاسفانه با بی‌دقتی مهاجمان ما همراه شد. در بین دو نیمه وقتی داوران به رختکن رفتند و برگشتند، کلا روند داوری تغییر کرد و تمامی سوت‌ها به ضرر ما شد و حتی یک بازیکن ما را از زمین اخراج کردند و چندین کارت زرد بی‌مورد به بازیکنان ما داد که برای بازی هفته آینده ۳ بازیکن ما را محروم کردند که در نهایت نتیجه ۲ – ۲ مساوی به پایان یافت  و کار ما را برای صعود سخت کردند. ما برای این بازی کاملا آماده بودیم و حتی در هفته اخیر تمرینات خود را صبح و عصر انجام می دادیم.

در کل به عقیده بنده ۵۰ درصد این نتیجه بخاطر داوری بود و ۵۰ درصد آن هم اشتباه فردی دروازه‌بان تیم بود که باعث شد بازی به تساوی بیانجامد.

ما در این بازی احتیاج شدید به برد داشتیم، بخاطر اینکه بتوانیم ناکامی بازی‌های خارج از خانه را جبران کنیم چون ما تمامی بازی‌های خارج از خانه را با نتیجه مشابه یک بر صفر واگذار کرده بودیم و باعث شده بود که بچه‌ها در بازی‌های خارج از خانه کیفیت لازم را نداشته باشند و با ترس بازی کنند ولی آنقدر از نظر روانی و جسمی در این هفته اخیر تمرین داشتیم که تمام شرایط برای برد ما آماده بود و اینکه با بردن این دیدار شانس صعود ما بسیار بالا می‌رفت.

  • – تیم قرمزپوشان چه مشکلی دارد که تمامی بازی‌های خارج از خانه خود را پیش از این بازی واگذار کرده بود؟

این مسئله علت‌های مختلفی دارد. بخش اعظمی از بازی خارج از خانه تحت تاثیر داوری قرار می‌گیرد. بخش دیگر آن برمی‌گردد به تفاوت آب و هوایی جزیره کیش با دیگر شهرها. بعنوان مثال بازی ما در کاشان در یک روز برفی برگزار شد که خیلی از بازیکنان تیم چند سال است برف ندیده‌اند و یا در همین بازی اخیر در اصفهان هوا بارانی بود که شرایط را برای ما سخت کرد.

دلیل دیگر اینکه کیفیت زمین در کیش به مراتب بهتر از کیفیت زمین در دیگر مناطق کشور است و تیم ما روی زمین خوب بازی می‌کند و وقتی به شهرستان‌ها می‌رویم، زمین‌ها پستی و بلندی زیاد دارند و نمی‌توانیم بازی خودمان را ارائه دهیم. دلیل بردهای پرگل تیم ما در کیش هم همین است.

یکی دیگر از دلایل وجود چندین محروم و مصدوم در تیم است. بطور مثال کاپتان تیم که نقش بسیار مهمی در خط دفاعی تیم دارد، ۳ جلسه هست که مصدوم است و نمی‌تواند ما را همراهی کند.

  • – در حال حاضر وضعیت تیم در چه حالی است و چه برنامه‌ای جهت تقویت تیم دارید؟

هفته گذشته برای بازی با صفاهان که از اهمیت بالایی برخوردار بود، یک بازیکن از لیگ ۲ به تیم اضافه کردیم و در کل یک بازیکن هم بیشتر در نیم فصل نمی‌توان به تیم اضافه کرد. سه بازی دیگر هم بیشتر نداریم و محکوم به برد در هر سه بازی هستیم. که دو تای اینها در کیش هست و یک بازی بازی سخت در سیرجان خواهیم داشت که اگر این بازی را نبریم، کار ما به اما و اگر کشیده می‌شود.

مشکلی که از ابتدای فصل داشتیم این بود که مربی دروازه‌بان نداریم و این در روند عملکرد دروازه‌بان‌های تیم موثر بوده است. گلر اصلی تیم هم از بازی دوم تا الان مصدوم شده است که ان‌شالله تا بازی مس نوین می رسد.

در جزیره هم مربی دروازه‌بان کم هست و این یکی دو نفری هم که هستند حاضر نشدند با ما همکاری کنند و آوردن مربی از بیرون جزیره هم برای ما هزینه زیادی دارد که از عهده ما خارج است.

تا الان هم هیچ ارگانی یا فردی حاضر نشده که با تیم ما حتی یک ریال هم کمک کند و داریم هزینه‌های تیم را از هلال احمر و بخشی را از جیب می‌گذارم.

بازی بعدی ما چهارشنبه ۲۴ آذر با مس نوین کرمان در کیش برگزار می‌گردد و از مسئولان و کیشوندان انتظار داریم که این ۲ بازی داخل خانه باقی مانده را حمایت کنند.

  • – آیا سازمان منطقه آزاد کیش و هیئت فوتبال از تیم قرمزپوشان و شما حمایت می‌کنند؟

صد در صد. مسئولین سازمان بویژه جناب آقای دکتر مونسان، مهندس ابراهیمی و مهندس جلالی، و مسئولین هیئت فوتبال جناب آقای پازوکی و دوست خوب بنده آقای صالحی همیشه پشتیبان ما بوده‌اند و از نظر سخت‌افزاری، خوابگاه، زمین تمرین و … کاملا با ما همکاری داشتند و جا دارد از همه آنها تشکر کنم. همین امکانات برای یک تیم ۳۰ -۴۰ درصد شرایط تیم را مهیا می‌کند و خیلی کمک می‌کند، ولی از نظر مالی هم ما نیاز به حمایت داریم.

خبرنگار: جواد جعفری

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2052
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.