• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نخستین همایش بین المللی فناوری های بانکی در کیش برگزار شد

  • کد خبر : 204
  • 18 مهر 1394 - 23:39
نخستین همایش بین المللی فناوری های بانکی در کیش برگزار شد

نخستین همایش بین المللی فناوری های بانکی با محوریت بررسی نظام های پرداخت و زیر ساخت های پرداخت بین المللی، پردازش، تراکنش های بین المللی از کارت های اعتباری در جزیره کیش برگزار شد. ورود صنعت بانکداری ایران به فضای بین المللی ، بستر سازی مناسب برای ارتقای خدمات نوین بانکی کشور با استفاده از […]

نخستین همایش بین المللی فناوری های بانکی با محوریت بررسی نظام های پرداخت و زیر ساخت های پرداخت بین المللی، پردازش، تراکنش های بین المللی از کارت های اعتباری در جزیره کیش برگزار شد.

ورود صنعت بانکداری ایران به فضای بین المللی ، بستر سازی مناسب برای ارتقای خدمات نوین بانکی کشور با استفاده از سیستم و تکنولوژی های نوین از جمله پول دیجیتال ، کارت های پلاستیکی، پردازش تراکنش های بین المللی با توجه به فضای مناسب کشور پس از رفع تحریم ها ازاهداف برگزاری این همایش یک روزه در کیش است.
رئیس هیات مدیره گروه شرکت های سانا پرداخت درحاشیه این همایش درگفت وگو با خبرنگار ایرنا بررسی نظام های پرداخت همچون مستر کارت و ویزا ، پول دیجیتال و بانکداری اجتماعی را از محورهای این همایش عنوان کرد و گفت : مزایای اتصال به سوئیچ های بین المللی پرداخت و ارتباط نظام بانکی کشور با سیستم بانکداری بین المللی و امکانات موجود و نحوه ارائه خدمات بانکی به گروه های خاص از دیگر موارد مورد بررسی در این رویداد است .
مجید جاودانی اظهار داشت : در این همایش ۱۲۰ شرکت کننده داخلی و خارجی و مدیران بانک های بین المللی و نمایندگان سوئیچ های بین المللی، مستر کارت و ویزا از کشورهایی آمریکا ، کانادا، انگلیس و فرانسه حضور دارند .
وی یاد آورشد : با توجه به تغییرات اخیردرفضای بین المللی وروابط بین کشورها زمینه ارتباط با نظام های مالی بین المللی،برگزاری این همایش به نوعی در زمینه افزایش این ارتباط پیشگام شده تا بتوانیم خدمات بهتری را در نظام مالی عرضه کنیم .
جاودانی، نظام جدید پرداخت پول دیجیتال در منطقه را یکی از موارد مهم مورد بحث در این همایش ذکر کرد و افزود : این نظام محدود به ایران نیست اما برای نخستین بار در منطقه خاورمیانه مطرح شده است .
وی در مورد لغو تحریم ها و تاثیر آن در نظام مالی گفت : با لغوتحریم ها خدمات گسترده تری در این حوزه ارائه می شود و اگر بانک ها از تحریم خارج شوند و توافق بین المللی پیاده سازی شود شرکت سانا پرداخت که سوئیچ های بین المللی را در اختیار دارد و در حوزه پردازش تراکنش ها فعالیت می کند می تواند خدمات بهتری در داخل کشور و خارج ارائه دهد .
این همایش با حضور کریم زارع دبیر باشگاه پژوهشگران و نخبگان ، مجید جاودانی رئیس هیات مدیره سانا پرداخت ، عبدالحسین ریاضی مدیر کل امور دانشجویان داخلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، محمد پورکیانی رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی ، استادان دانشگاه ، متخصصان و صاحب نظران بانکداری داخلی و بین المللی از کشورهایی چون کانادا، فرانسه، امریکا، به همت شرکت هلدینگ سانا پرداخت در هتل ایران جزیره کیش برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=204
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.