• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فرصت‌سوزی‌‌ فوتبالی در سایه تصمیم‌گیری اشتباه

  • کد خبر : 20276
  • 19 آبان 1399 - 3:18
فرصت‌سوزی‌‌ فوتبالی در سایه تصمیم‌گیری اشتباه

تصمیم اشتباه هیئت فوتبال کیش باعث شد که سهمیه لیگ سه به تیمی خارج از جزیره کیش برسد.

لیگ فوتبال کیش در فصل ۹۸ – ۹۹ از نیمه دوم سال گذشته با حضور ۱۱ تیم آغاز شد، در این لیگ یک تیم به‌صورت میهمان با اسم “ارمک” از بندرچارک حضور داشت. حضوری که همان ابتدا بسیاری از بازیکنان و مربیان بنا بر تجربیات سال‌های گذشته با آن مخالف بودند.

اما بعد از کش و قوس های فراوان و با دستور رئیس و نایب رئیس هیات فوتبال کیش یکی از تصمیمات بحث برانگیز فوتبالی گرفته شد و این تیم مهمان در قرعه کشی لیگ جا داده شد و این در حالی است که پراکندگی فوتبالیست‌های کیش در ۱۰ تیم‌ از قدرت تیم‌ها کم کرده بود.

مسابقات تا هفته هشتم پیش رفت تا اینکه کرونا به میدان آمد و ادامه لیگ متوقف شد، از ماه گذشته و با اجازه شورای سلامت کیش، مسابقات مجوز برگزاری پیدا کرد.

لیگ پس از مدت‌ها وقفه، با حضور ۴ تیم به کار خود ادامه داد تا قهرمان لیگ ۹۸-۹۹ مشخص و پرونده این لیگ بسته شود. سرانجام ارمک موفق شد در ۳ دیدار خود به پیروزی دست یابد و کاپ قهرمانی را به ارمغان بیاورد.

قهرمان لیگ فوتبال کیش سهمیه مستقیم حضور در لیگ ۳ کشور را دارد که این یکی از بهترین فرصت برای استعدادهای فوتبال جزیره است که خود را در کشور مطرح کنند، همانند مهدی مناری زاده که از دل همین بازی‌ها به تیم‌های بزرگ کشور راه یافت.

حال با تصمیم اشتباه مسئولان هیئت فوتبال کیش این سهمیه که با زحمت بسیاری برای جزیره به‌دست آمده، باید از دست جوانان کیش برود.

مسئولان هیئت فوتبالی که علیرغم تجربه مشابه قهرمانی بندرچارک در سال‌های گذشته، باز هم این اشتباه را تکرار کردند.

نکته جالب توجه اینجاست که هیئت فوتبال برای اعلام کردن نام قهرمان از عنوان “ارمک کیش” استفاده کرده است که این خود جای سوال دارد.

جوانان در جزیره محصور کیش هرساله در آرزوی نویدی بهتر با عشق و علاقه و بدون هیچ چشم‌داشتی پای به زمین فوتبال می‌گذارند و تنها آرزویشان تحقق رویاهای شیرین‌شان است که سال‌هاست برایش زحمت کشیده و عرق ریخته‌اند.

نباید با بی‌تدبیری و گرفتن تصمیمات اشتباه به آینده ورزشی و حتی زندگی برخی از این جوانان آسیب وارد شود و آنها را از محیط شاد و مفرح و امن ورزشی فاصله بگیرند که معلوم نیست عاقبت آن چه خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20276
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.