• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

امضای تفاهم نامه با موسسه رویش اندیشمند فردا/ خانه ریاضی در کیش تشکیل می شود

  • کد خبر : 20213
  • 14 آبان 1399 - 16:13
امضای تفاهم نامه با موسسه رویش اندیشمند فردا/ خانه ریاضی در کیش تشکیل می شود

موافقت نامه همکاری سه جانبه میان “سازمان منطقه آزاد کیش، اداره آموزش و پرورش و موسسه رویش اندیشمند فردا” با هدف ارتقای جایگاه آموزشی و فرهنگ خلاق و نوآوری جزیره کیش در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی به امضا رسید.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، این موافقت نامه با محوریت تحول آموزشی و توسعه فرهنگ خلاقیت و نوآوری دانش آموزان جزیره کیش از طریق روش های نوین آموزشی و فعالیت های منسجم علمی و خلاق و همچنین توسعه گردشگری و تقویت فضای کسب و کار عصر دیروز به امضا رسید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، هدف از انعقاد این موافقت نامه را همکاری در ارتقای کیفی و کمی آموزش و پرورش مدارس، راه اندازی، توسعه و تجهیز خانه ریاضی کیش و مدارس تابعه، تجهیز نخستین کمپ بین المللی گردشگری آموزشی –فرهنگی کشور، توانمندسازی معلمان و فرهنگیان کیش و ارائه استاندارد ملی آموزشی و پرورشی الگو و نمونه در منطقه آزاد کیش بر شمرد و گفت: این موافقت نامه در فاز نخست از زمان انعقاد به مدت ۳ سال اعتبار دارد و بعد از اتمام مدت پیش بینی شده در صورت توافق طرفین تمدید خواهد شد. 

سعید پورعلی با تاکید بر اهمیت ارزیابی کیفی سازی و فراهم آوردن فضاهای مناسب و تجهیزات مورد نیاز در امر آموزش گفت: کیش به عنوان یک منطقه گردشگر پذیر و جزیره ای که در قالب منطقه آزاد فعالیت می کند، بر اساس طرح جامع پیش بینی شده تا سال۱۴۰۴، ۸۵ هزار نفر در آن ساکن خواهند شد.

پورعلی به ظرفیت های خوب این موسسه در حوزه آموزش رایگان مجازی، ارائه کارت “VIP” برای تمام دبیران و بزرگترین بسته آموزشی برای ۱۰ هزار دانش آموز کیش  اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل مهم بحث آزمون های زبان “آیلتس و تافل” هست و متقاضیانی که قصد شرکت در این آزمون ها را دارند مجبور می شوند به کشور های همجوار سفر کنند. از این رو موسسه تلاش می کند برای دریافت مجوز برگزاری آزمون با همکاری یکی از نمایندگی های خارج از کشور این ظرفیت را در جزیره کیش ایجاد کند.

وی، علاوه بر برگزاری مسابقات اداره آموزش و پرورش کیش در قالب المپیاد برای دانش آموزان این منطقه،‌از طراحی و اجرای” کیش کاپ، رویدادها، مسابقات و دوره های آموزشی” خبر داد و اظهار داشت: فراهم کردن چنین ظرفیت هایی برای دانش آموزان جزیره کیش، آمادگی و دسترسی آنان به آموزش های به روزتر و کیفی تر را فراهم خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که این موسسه، قصد دارد دو مرکز آموزش بین المللی را در کیش احداث کند گفت: سازمان منطقه آزاد کیش با واگذاری زمین با کاربری آموزشی از این موسسه حمایت خواهد کرد و هر چقدر تجربه بخش خصوصی در حوزه آموزش های کیفی در سطح ملی و بین المللی حمایت خواهیم کرد و امیدواریم این فعالیت ها از ۲۰ آبان آغاز و با پیگیری های آموزش و پرورش و همت خود موسسه به سرعت این طرح عملیاتی شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20213
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.