• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

قهرمانی اسکواش بازان کیش در مسابقات ایران جونیور

  • کد خبر : 20
  • 08 شهریور 1394 - 14:57

اسکواش بازان جزیره کیش در مسابقات اسکواش ایران جونیور در ۴ رده سنی قهرمان شدند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مسابقات اسکواش قهرمانی کشور که از ۲۴ تا ۲۷ مرداد و در ۵ رده سنی در تهران برگزار شد اسکواش بازان اعزامی کیش موفق به کسب مقام […]

اسکواش بازان جزیره کیش در مسابقات اسکواش ایران جونیور در ۴ رده سنی قهرمان شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در مسابقات اسکواش قهرمانی کشور که از ۲۴ تا ۲۷ مرداد و در ۵ رده سنی در تهران برگزار شد اسکواش بازان اعزامی کیش موفق به کسب مقام قهرمانی در ۴ رده سنی شدند.

در دیدار پایانی این رقابت ها در رده سنی زیر ۱۱ سالار شیا جاهدی، زیر ۱۵ سال محمدرضا جعفرزاده، زیر ۱۷ سال علیرضا شاملی و زیر ۱۹ سال سجاد زارعیان که همگی از جزیره کیش به این رقابتها اعزام شده بودند با غلبه بر حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافتند. در رده سنی زیر ۱۳ سال نیز دانیال قارونی از تهران بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در گروه دختران هلیا استیلی از جزیره کیش به مرحله پایانی مسابقات راه یافت که دردیدارمقابل کوثر بهنام اسکواش باز تهرانی نتیجه را واگذار کرد و نایب قهرمان شد. کیمیا عزیزی، فاطمه جام گوهری و فرشته اقتداری نیز موفق به کسب سه مدال برنز شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.