• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

رونمایی از سامانه مدیریت رستوران های کیش

  • کد خبر : 19996
  • 08 مهر 1399 - 14:00
رونمایی از سامانه مدیریت رستوران های کیش

به گفته خسرو نشان رونمایی از این سامانه باعث می شود از گردشگران با مراجعه به این سامانه اطلاعات دقیق مراکز پذیرایی مورد نیاز خود را دریافت کرده و همچنین کار نظارت آسانتر می گردد .

به گزارش کیشوندنیوز ، عصر روز دوشنبه ۷ مهرماه از سامانه هوشمند مدیریت رستوران های کیش با حضور معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران سازمان در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش رونمایی شد.
به گفته معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش سال ۲۰۱۸ از سوی سازمان جهانی گردشگری ، سال گردشگری و تحول دیجیتالی نام گذاری شد به همین جهت استفاده از ابزار دیجیتالی قطعا می تواند نقش بسیار ارزندهای در جذب گردشگر ایفا کند.
خسرو نشان گفت : با رونمایی از این سامانه از این پس مسافرانی که قصد سفر به جزیره کیش را دارند می توانند با مراجعه به این سامانه اطلاعات دقیق مراکزی پذیرایی مورد نیاز خود را دریافت کنند ، همچنین کار نظارت بر مراکز پذیرایی را آسانتر کرده است .
وی بیان کرد : در یک سفر ، غذا نقش بسیار مهمی دارد و می تواند به یکی از جاذبه های گردشگری تبدیل گردد از این رو می توان با ارائه غذاهای محلی و متنوع در مراکز پذیرایی از این طریق گردشگران بسیاری از نقاط مختلف دنیا جذب کرد .
نشان اظهار داشت : ایران با وجود تمدن بسیار زیادی که دارد اما نتوانسته در زمینه غذا گردشکر جذب کند و غذاهای متنوع خود را به مردم دنیا بشناساند به طوری که مرحوم نجف دریابندری کتابی (از سیر تا پیاز) را به رشته تحریر درآورده که اطلاعات زیادی از مکتب های غذایی دنیا در این کتاب ذکر شده که یکی از این مکتب ها ، مکتب غذای ایرانی است که می تواند به عنوان عنصر انگیزشی در جذب گردشگر به شمار آید .
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد : رو نمایی از این سامانه، یک نو آوری در حوزه گردشگری است که می تواند مکتب غذای ایرانی را در سطح دنیا معرفی و گردشگران زیادی را به این منطقه جذب کند.
خسرو نشان با بیان این که ماهیت جزیره کیش با گردشگری آمیخته شده و پیشگام در حوزه های مختلف از جمله گردشگری است گفت: ظرفیت های این منطقه به فعالین اقتصادی در جزیره کیش حس اعتماد و آرامش را می دهد که علاقمند به سرمایه گذاری در این منطقه هستند.
وی در خصوص افزایش و توسعه جاذبه های گردشگری در این منطقه یاد آور شد: سازمان منطقه آزاد کیش از سرمایه گذاران نوآور و خلاق که قصد ایجاد جاذبه های گردشگری جدید در این منطقه را در اولویت کار خود قرار دادند حمایت می کند.
سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در مراسم رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه رستوران های جزیره کیش گفت : استفاده از این سامانه باعث کاهش بروکراسی اداری و افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات می شود و با تسهیل در فرایند صدور مجوز موسسات و رستوران های فعال در سطح جزیره کیش، مراجعه کنندگان با دسترسی به اطلاعات جامع در این زمینه می توانند برای هر چه بهتر شدن ارائه خدمات نسبت به ارائه پیشنهاد های خود از طریق سامانه اقدام کنند.
وی افزود: تحقق این مهم، تحولی دیگر در صنعت گردشگری جزیره کیش است.

در این مراسم، گزارشی در خصوص نحوه ارائه خدمات سامانه مدیریت یکپارچه رستوران های جزیره کیش توسط حسین کربلایی مدیر اجرایی جامعه مراکز پذیرایی کیش  ارائه شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19996
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.