• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

امام جمعه کیش: دولت فعالیت ۷ ساله‌اش را به نمایش بگذارد

  • کد خبر : 19855
  • 22 شهریور 1399 - 0:09
امام جمعه کیش: دولت فعالیت ۷ ساله‌اش را به نمایش بگذارد

امام جمعه کیش گفت: دولت با نمایش اقدامات ۷ سال گذشته خود باید از زمان باقیمانده هم برای محقق کردن وعده‌های خود استفاده کند.

به گزارش کیشوندنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده در خطبه نماز جمعه گفت: باید خدا را شکر کنیم که نعمت بزرگ الهی و معنوی نماز جمعه را به ما داده و قدردان آن باشیم که ان‎شاالله توفیق برگزاری این نماز را داشته باشیم. جا دارد از همه مردم ایران و به طور خاص مردم عزیز جزیره کیش بخاطر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکر کنم و به خصوص از پزشکان متعهد و از پرستاران عزیزمان که تلاش های فراوانی کردند.

در این مدت متاسفانه بسیاری از جوامع جزیره‌ کیش از جمله جامعه کارگری، جامعه ورزشی، جامعه کارمندی، جامعه فرهنگی و مذهبی جزیره، داغدار شدند، که به ارواح همه عزیزانی که به خاطر این ویروس منحوس جان دادند درود میفرستم.

دستگاه فرهنگی و نماز جمعه هم واقعاً یکی از بهترین و مخلص‌ترین روحانیون شهر “جناب حجت الاسلام والمسلمین سید علی آقای سیدین” را از دست داد که به خانواده محترم این عزیز تسلیت عرض می کنم.

این روحانی جوان و انقلابی، پای کار، پرتلاش و عالم، بهترین دوران زندگی اش را برای جزیره کیش گذاشت. به ارواح همه درگذشتگان مخصوصا این سید بزرگوار و جناب آقای مقیمی پور چهره ورزشی نام‌آور ایران اسلامی درود می فرستیم .

بیست و پنجم محرم سالروز شهادت حضرت امام زین العابدین علیه السلام به روایتی است که پیشاپیش محضر عزیزان تسلیت عرض می کنم.

در این ایام یعنی از روز هفتم شهریور و بعد در روز سیزدهم شهریور متاسفانه هم به ساحت مقدس قرآن کریم هم به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن هتاکی هایی شد که کاملا مغرضانه و هدایت شده و نانجیبانه بود.

حرکتی که این نشریه منحوس فرانسوی انجام داد بار اولش نبود در سال ۹۵ هم همین حرکت وقیحانه، زشت و هتاکانه را انجام داده بود که در پاسخ، عده ای حمله کردند و دفتر این نشریه را تخریب کردند لکن این نانجیب ها در سالگرد این حرکت وقیح دوباره هتاکی کرده‌ و قلب یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون مسلمان را به درد آوردند که از این تریبون مقدس این حرکت زشت را محکوم کرده و ما مردم جزیره کیش به شدت انزجار خود را از این حرکت نانجیبانه، زشت و وقیحانه روزنامه فرانسوی را اعلام می داریم.

متاسفانه آن رئیس‌جمهور ضعیف فرانسه تلویحاً از این حرکت پشتیبانی کرده و در جواب سؤال از این حرکت بیان میکند ما نمی توانیم جواب بدهیم چون جامعه ما دارای آزادی بیان است.

به فرموده رهبر معظم انقلاب محکوم نکردن این جرم بزرگ از سوی برخی از سیاستمداران فرانسوی به بهانه آزادی بیان کاملا مردود، غلط و حرکتی عوام فریبانه است لذا همه نخبگان، علمای بزرگ اسلام، مخصوصاً سازمان همکاری اسلامی امروز وظیفه دارد به میدان بیایند و واکنش قاطع و هوشمندانه ای را در مقابل این هتاکی ها داشته باشند.

یک سال برای دولتی که امروز در راس کار است برای خدمت باقی مانده که به تعبیر مقام معظم رهبری یک سال سه تا ۱۰۰ روز و یک ۶۵ روز است و فرصت بسیار خوبی است و می شود کارهای خوبی را انجام داد. من یک اضافه را به فرمایشات مقام معظم رهبری دارم و آن این است که یک سال دوره کمی نیست وقتی یک سال را مقایسه به یک دوره چهار ساله کنیم یک چهارم دوره چهار ساله ریاست جمهوری می شود که یک عدد بسیار قابل توجهی است. لذا دولتمردان ما فرصت خوبی دارند باید تلاش کنند

علاوه بر اینکه این یک سال با همه سال های قبل متفاوت است یک پشتوانه تجربه ۷ ساله هم دارد. روی سخنم با دولتمردان است؛ کارهایی را که شروع کرده اید حتماً تمام کنید و کارهایی را که قول داده اید حتما سعی کنید ان شاالله انجام شود.

انتظار ما از مسئولین محترم و معزز جزیره کیش این است که از تجربه گذشته استفاده کنید و مشکلات شهر را حل کنید و تاکید می‌کنم انتظار مردم که بارها با ما در میان گذاشته‌اند این است که حتماً حضور مسئولین در جزیره بیشتر باشد و از مسافرت های غیر ضروری خودداری کرده سعی کنید جلساتتان را تا جایی که می شود در فضای جزیره کیش برگزار کنید و در این ایام کرونا جلساتتان را مجازی برگزار کنید که واقعاً مردم کیش امروز نیازمند حضور مسئولین همراه، پرتلاش و جهادی هستند و شما عزیزان به حمدالله این خصوصیات را دارید و مردم را همراهی کنید.

پیشنهاد می کنم مسئولین عزیز ما در سه حوزه تلاش بیشتری کنند: ۱-حوزه درمان که واقعاً زخم کهنه ای است.

۲-حوزه آموزش و پرورش باید مشکلاتش حل شود که مشکلات عدیده ای دارد که من در ادامه به یک مسئله اشاره می کنم.

۳-حوزه مسکن که به حمدالله شنیدم حرکت‌های خوبی می خواهد شروع شود.

کارکنان مظلوم جزیره‌کیش چه گناهی کرده اند که صاحب یک سرپناه نباشند؟ مردم و ساکنین جزیره کیش چه گناهی کرده اند؟ ما که نمی گوییم برای هر کسی که وارد جزیره می شود یک مسکن تهیه کنید، اما مردم، ساکنان و کسانی که سالها خاک کیش را خورده اند توقع دارند آنها هم یک سرپناه داشته باشند و ان شاالله به حوزه مسکن به نحو شایسته برسید.

در حوزه آموزش و پرورش ذکر این نکته لازم است که آموزش در افق آینده حداکثر ۵ تا ۱۰ سال دیگر به سمت مجازی شدن کامل می رود لذا ما مجبوریم در مسئله آموزش مجازی حرکت کنیم و مسئولین و خانواده های محترم باید خودشان را آماده این مسئله کنند.

مسئولین باید زیرساخت‌های بومی و سالم و امن را برای گسترش آموزش مجازی در کشور ایجاد کنند و امکانات مجازی را جوری توزیع کنند که باعث ایجاد فاصله طبقاتی بین افراد نشود و آخرین نکته اینکه هرچه زودتر باید زیرساخت های شبکه ملی اطلاعات در کشور ایجاد شود.

اما نکته مهم برای شما خانواده های محترم و معزز این که باید سواد فضای مجازی تان را بالا ببرید که امروز فضای مجازی درحال تبدیل شدن به فضای حقیقیست و واقعاً هم شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19855
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.