• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تغییرات جدید در ترکیب شورای شهر “سازمانی” کیش/ این همه هیاهو برای “هیچ”

  • کد خبر : 19817
  • 17 شهریور 1399 - 6:26
تغییرات جدید در ترکیب شورای شهر “سازمانی” کیش/ این همه هیاهو برای “هیچ”

شورای شهر کیش در کمتر از یک سال مانده به پایان فعالیت، ترکیب جدید به خود دید و محمد طاهری به‌عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

به‌گزارش کیشوندنیوز، جلسه اعضای شورای شهر “سازمانی” کیش شنبه ۱۵ شهریورماه و با حضور تمامی اعضا برگزار شد، بعد از رأی‌گیری آقای محمد طاهری با اکثریت آرا به‌عنوان رییس شورای شهر کیش انتخاب شد.

همچنین در این جلسه آقای ایرج شرف‌زاده به‌عنوان نایب رئیس و خانم بدریه بحرینی نیز به‌عنوان سخنگو و دبیر شورای شهر کیش انتخاب شدند.

در دو سال اول شکل گیری این شورا با ریاست عبدالنبی شرفی و فعالیت‌های نسبتاً خوبی که به‌عنوان رئیس داشت، توانسته بود به این شورا شکل و رنگ بهتری ببخشد و امید آن می‌رفت که با اختصاص ساختمانی به این شورا در دوران انصاری لاری، این ساختمان محل تصمیم‌گیری‌های مهم‌تری باشد.

اما در سال گذشته بعد از کنار گذاشتن عبدالنبی شرفی از ریاست این شورا که به‌زعم برخی شبیه به یک کودتای شبانه با نقش آفرینی ۴ عضو “سازمانی” صورت گرفت، عملاً شورای شهر به حالت خنثای خود برگشت و حتی از آن نقش تزئینی و امضا پای تغییر نام خیابان‌ها هم خبری بیرون نیامد.

انفعال این شورا به‌حدی است که به‌خاطر عدم وجود جایگاه مردمی، حتی ابتدای سال در دوران قرنطینه کیش برای کرونا و با سپردن مسئولیت تشکیل گروه‌های مردمی برای ضدعفونی در سطح شهر هم نتوانستند از عهده آن بر بیایند.

مدیرعامل جوان و جدید شرکت خدمات هم بدون حضور اعضای شورا بازدیدهای خود را این روزها انجام می‌دهد و اعضای شورای شهر گویا تمایلی برای قرار گرفتن زیر نور خورشید و هوای شرجی تابستان را نداشتند و اصلاً اسمی از این شورا در نقش آفرینی شرکت عمران، آب و خدمات به‌عنوان شهرداری کیش وجود ندارد.

گرچه برای همه این اعضا احترام قائل هستیم اما چه طاهری رئیس باشد و چه هرشخص دیگری، قطعاً نباید انتظار خاصی از این شورا داشت، دلیل اصلی آن هم این است که اکثریت اعضای این شورا در سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابعه کارمند هستند، این تجربه‌ای برای انتخابات ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ خواهد بود که در فرصت مناسب و با جزئیات بیشتر منتشر خواهیم کرد.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19817
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. زنده باد واقعا دقیق فرمودید.کارمند سازمان یا شرکت های تابعه هستند.من طاهری رومیشناسم کاملا .بعید می‌دونم از ایشان آبی گرم شود.شواری شهر کیش رو اکثریت اعضا روبومیان باید تشکیل بدن . مهاجرین یه نماینده کافیست.من بومی نیستم وبیرون از جزیره زندگی میکنم.ولی سالیان سال اونجا بودم اونجا روکاملا میشناسم.درود