• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پرداخت ۴۸ساعته ۵۰درصد خسارت بازار پردیس یک

  • کد خبر : 19563
  • 21 مرداد 1399 - 6:17
پرداخت ۴۸ساعته ۵۰درصد خسارت بازار پردیس یک

مدیرعامل بیمه ایران معین از پرداخت ۴۸ساعته ۵۰درصد خسارت بازار پردیس۱ خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، داریوش محمدی درجریان بازدید از محل حادثه و غرفه های زیان دیده بازار پردیس یک جزیره کیش از پرداخت خسارت کلی واحدهایی آسیب دیده خبرداد و گفت: خسارات کلی واحدهایی که کاملا ازبین رفته اند، ظرف ۴۸ساعت آینده پرداخت خواهد شد.
 
مدیرعامل بیمه ایران معین با اشاره به اینکه بیمه ایران معین در قبال بازار در سه حوزه تعهد دارد گفت: یکی از این حوزه ها مربوط می‌شود به ۱۳۲فقره بیمه نامه که صاحبان کسب و کار از ما خریداری کردند و تعهد ما در این زمینه ۳۲میلیارد تومان است در حوزه دیگر که هیئت مدیره بازار پردیس ۱ در خصوص سازه این بازار حدود ۴۶میلیارد تومان از ما تعهد خرید داشتند و در حوزه بیمه های مسئولیت حدود یک میلیارد تومان از ما تعهد خرید دارند که در مجموع ۸۰میلیارد تومان بیمه ایران‌معین تعهد در مقابل بازاریان تعهد دارد.
 
مدیرعامل بیمه ایران معین با اشاره به اینکه هم اکنون به خاطر مسائل حفاظتی و امنیتی امکان ورود کارشناسان بیمه برای برآورد خسارات وجود ندارد گفت: به محض صدور مجوز خسارت سازه بازار هم برآورد و ۵۰درصد آن ظرف ۲۴ساعت پرداخت می شود.
 
وی افزود: ۵۰درصد مابقی خسارت سازه پس از طی مراحل فنی و قانونی پرداخت می‌شود.

در بازار پردیس۱ کیش ۲۲۸غرفه وجود دارد و ۲۵غرفه از آتش‌سوزی آسیب کامل دیدند و ۹۹درصد صاحبان آن تحت حمایت بیمه بودند./خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19563
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.