• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

کشف مزرعه استخراج بیت کوئین قاچاق در کیش

  • کد خبر : 19470
  • 12 مرداد 1399 - 13:11
کشف مزرعه استخراج بیت کوئین قاچاق در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کشف ۳۸ دستگاه استخراج بیت کوئین ( ماینر ) قاچاق با ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال قاچاق در محلی مشخص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از محل ۳۸ دستگاه دستگاه استخراج بیت کوئین قاچاق کشف کردند.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه ارزش ریالی دستگاه ها توسط کارشناسان ۳ میلیارد ریال تعیین شده است، گفت: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و اقدامات میدانی، متهم را شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال بدون داشتن مجوزهای قانونی جرم است و پلیس با کسانی که در این زمینه فعالیت غیر قانونی داشته باشند برخورد جدی و قاطعانه می کند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19470
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. باعرض سلام خدمت کلیه دوستان و ادمین محترم سایت بدین وسیله از کلیه مردم ایران دعوت میشود از پروژه رمز ارز پایتون وصرافی انلاین جهانی پایتون به ادرس زیر بازدید نمایید پذیرای پیشنهادات سازنده شما هستیم با تشکر تیم برنامه نویسی پایتون http://www.pythonex.net

  2. با عرض سلام خدمت دوستان وادمین محترم سایت .بدین وسیله دعوت میشود از اولین سایت صرافی جهانی و ارز جهانی پاییتون دیدن فرمایید. اولین رمز ارز جهانی دارای شعب سرتاسر دنیا باورمجموعه پایتون:عاشق انسان های روی زمین هستیم واندیشه خدمت به خلق خدای مهربان را داریم http://www.pythonex.net پذیرای نظرات سازنده شما هستیم با نهایت تشکر واحترام تیم برنامه نویسی پایتون ایکس