• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

مجوزی برای فعالیت مجدد استخرها صادر نشده است

  • کد خبر : 19207
  • 04 تیر 1399 - 2:59
مجوزی برای فعالیت مجدد استخرها صادر نشده است

با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، استخرهای سرپوشیده در مناطق زرد با ۵۰ درصد ظرفیت خود مجاز به فعالیت شد اما به گفته سرپرست موسسه ورزش سازمان منطقه آزاد با شرایط فعلی امکان فعالیت استخرها در جزیره کیش وجود ندارد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، محمد تقی امیری خراسانی در خصوص تصمیم اخیر ستاد مقابله با کرونا گفت: از آن‌جایی که این تصمیم محدود به مناطق زرد شده است، بنابراین شامل حال جزیره نخواهد شد؛ چرا که ما در حال حاضر در وضعیت قرمز به سر می‌بریم.

وی اضافه کرد: البته ما در هر صورت تابع تصمیم‌های شورای سلامت هستیم. همچنان که قبل‌تر در نیمه اردیبهشت مجوز ورزش‌های انفرادی و غیربرخوردی صادر شد، ما بر اساس آن عمل کردیم. ولی با شرایط فعلی بعید می‌دانم به این زودی‌ها امکان از سرگیری فعالیت استخرها ممکن باشد.

لازم به یادآوری است که فعالیت‌ استخرها و مجوعه‌های تفریحی آبی از ابتدای شروع ویروس کرونا به حالت تعطیل درآمد و بر اساس تصمیم وزارت بهداشت در ردیف فعالیت‌های پررسیک از نظر شیوع و ابتلا به کرونا قرار گرفته بود.

امیری خراسانی همچنین در خصوص آخرین وضعیت میزبانی از مسابقات فوتبال در جزیره گفت: تاکنون درخواستی مبنی بر این موضوع نه از طرف فدراسیون و نه باشگاه‌ها به ما وصول نشده است. مگر این که برای برنامه بعد از برگزاری بازی‌های سه هفته اخیر تصمیم تازه‌ای اتخاذ شود. در صورتی که با چنین درخواستی مواجه شویم، هم موافقت شورای تامین و هم شورای سلامت مورد نیاز است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19207
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.