• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی جایزه ادبی شعر کیش

  • کد خبر : 19100
  • 21 خرداد 1399 - 16:27
رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی جایزه ادبی شعر کیش

رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی جایزه ادبی شعر کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش کیشوندنیوز عصر روز سه شنبه ۲۰خرداد ۱۳۹۹ طی مراسمی با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، معاون فرهنگی اجتماعی و جمعی از مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش از پوستر پنجمین جشنواره بین المللی جایزه ادبی شعر کیش و کتاب اشعار برگزیده سومین و چهارمین جشنواره شعر و سرود کیش رونمایی شد .
در این مراسم غلامحسین مظفری گفت : برگزاری این چنین رویدادها با توجه به ظرفیت های بالایی که جزیره کیش دارد در کنار مدیران اجرایی اهل فرهنگ و ادب انتظارات سازمان منطقه آزاد کیش ، برای برگزاری برنامه های بزرگتر را افزایش می دهد تا شاهد رویدادهای مختلف فرهنگی و ادبی بیشتر در جزیره کیش باشیم .
مظفری افزود : در مدت زمان مدیریتی من کارهای فرهنگی هنری خوبی انجام شده و سازمان منطقه آزاد کیش نیز از ایده های نو حمایت می کند .

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت : پنجمین دوره جایزه ادبی کیش در حوزه شعر ، داستان و فیلم نامه نویسی را پیش رو داریم .
واقعیت این است که فرهنگ و هنر جزئی از زندگی جنوبیان است و شعر و شعرخوانی در بیشتر کارهایشان دیده می شود .
سعید پور علی بیان کرد : یکی از ماموریت های جزیره کیش بحث گردشگری فرهنگی است و این بخش با احیا سنت های بومیان می تواند بر مدار جاذبه های گردشگری جزیره بیافزاید و با برنامه ریزی و برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی می توان گردشگری فرهنگی را تقویت کرد .

در ادامه این نشست معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز گفت : فرهنگ و هنر مرز ندارد .
رویدادهای فرهنگ محور منجر به فعالیت های اقتصادی شده و جذب گردشگر می کنند و هر فعالیت اقتصادی که به فرهنگ بست داده نشود ناشایست می باشد .

خسرو نشان افزود : امیدواریم با برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری به رونق اقتصادی جزیره کمک کنیم .

به گفته رضا اردلان در سال ۹۷ چهارمین جشنواره شعر کیش با استقبال بی نظیر اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد و پنچمین دوره این رویداد فرهنگی هنری که در سال جاری در پیش رو است ، فقط به بخش شعر محدود نشده و یک ترکیب چهرگانه از شعر ، داستان ، نمایشنامه و فیلم نامه را تشکیل داده است .

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.festival.kish.ir مراجعه نمایند .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19100
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.