• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف شش مزرعه بیت کوین/ اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی کیش

  • کد خبر : 19057
  • 11 خرداد 1399 - 3:10
کشف شش مزرعه بیت کوین/ اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی کیش

اجرا طرح ارتقا امنیت اجتماعی در کیش منجر به دستگیری ۲۰ سارق و مال خر ، شناسایی ۶ مزرعه بیت کوئین و کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر شد .

به گزارش کیشوند نیوز ، فرماندهی نیروی انتظامی جزیره کیش از کشف ۶ مزرعه بیت کوئین ، ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر و ۲۰ سارق و مال خر خبر داد و گفت : در طول ۲ هفته گذشته در راستای ارتقا امنیت اجتماعی ، حدود ۲۱ طرح توسط پلیس کیش اجرا شد که در این طرح ها خوشبختانه ۲۰ سارق ، ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر و ۶ مزرعه بیت کویین همکاران پرتلاش ما دستگیر ، کشف و شناسایی و پلمپ شد .
علی اصغر جمالی اظهار داشت : ۲۰ سارق و یک مال خر که حدود ۱۶ نفر از این سارقین به مواد مخدر اعتیاد دارند در این طرح ها دستگیر شدند و اموالی از قبیل دوچرخه ، موتور شارژی ، آبگرم کن ، پمپ آب و … و همچنین حدود ۵ تن کابل و سیم مسی ثبت و ضبط شد .
در این راستا یک دستگاه تریلر و یک دستگاه شش‌ چرخ نیز توقیف شد .
وی در خصوص مزارع کشف شده بیت کویین گفت : تولید بیت کوئین یا همان ارز دیجیتال به دلیل مصرف بیش از اندازه برق نیاز به اخذ مجوزهایی از سوی وزارت سمت و اداره آب و برق دارد ، که همکاران ما در راستا طرح امنیت اجتماعی ، ۶ مزرعه بیت کویین به همراه ۱۶۰ دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد تومان را نیز توانستند شناسایی کنند.
این ۶ مزرعه شناسایی شده هیچ کدام مجوزهای لازم را نداشتند و به همین دلیل دستگاها نیز ثبت و ضبط و عاملان آن نیز دستگیر شدند .
طرح های امنیت اجتماعی اجرا شده در ۲ هفته گذشته منجر به کشف حدود ۱۰ کیلوگرم موادمخدر نیز شد که
سرهنگ جمالی در این رابطه گفت : نیروهای همیشه هوشیار پلیس مبارزه با مواد مخدر کیش توانستند حدود ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر را در حین ورود به جزیره شناسایی کنند و ۲ فرد حامل و توزیع کننده مواد مخدر را دستگیر کنند .
فرماندهی نیروی انتظامی کیش در پایان از همکاری دادستانی و رئیس دادگستری کیش تشکر کرد که همکاری لازم در اجرا این ۲۱ طرح را داشتند و این سارقان و سوداگران مرگ همگی بعد از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی مربوطه ارجا داده شده اند .

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19057
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.