• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

برگزاری آزمون دانش آموزان پایه تحصیلی نهم در کیش

  • کد خبر : 19053
  • 08 خرداد 1399 - 21:55
برگزاری آزمون دانش آموزان پایه تحصیلی نهم در کیش

رئیس آموزش و پرورش کیش با اشاره به برگزاری آزمون دانش آموزان پایه نهم به شکل حضوری، گفت: امسال آزمون پایه‌های یازدهم و سه رشته هنرستانی نیز بصورت حضوری برگزار می‌شود .

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش قوامی نژاد گفت: آزمون پایه دوازدهم از ۱۷ خرداد شروع و تا ۱۶ تیر ادامه خواهد داشت و آزمون حضوری پایه نهم  هم که از ششم خرداد آغاز شده تا ۳۰ خرداد پایان می یابد.
قوامی نژاد، افزود: آزمون پایه نهم در مدارس کیش با حضور ۵۰۰ دانش آموز در ۹ حوزه امتحانی برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه آزمون پایه نهم در هدایت تحصیلی دانش آموزان اهمیت ویژه ای دارد افزود: بر اساس ابلاغیه آموزش و پرورش ثبت نام دبیرستان های نمونه از ۱۷ خرداد آغاز و تا ۲۷ خرداد ادامه دارد و تنها دانش آموزانی می توانند در این آزمون شرکت کنند که موفق به کسب معدل بالای ۱۷ شده باشند.
رئیس آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آزمون پایه دوازدهم هم از ۱۷ خرداد شروع و تا ۱۶ تیر ادامه پیدا می کند گفت: آزمون ۱۱ درس از رشته های مختلف پایه دوازدهم امسال بصورت نهایی ،حضوری و سراسری برگزار می شود و تنها آزمون۲ الی ۳ درس داخلی برگزار می شود.
قوامی نژاد با بیان اینکه پایه ابتدایی  و متوسطه اول ( پایه های هفتم ،هشتم ،دهم و یازدهم )آزمون حضوری ندارند افزود: نمره نهایی دانش آموزان در این مقاطع بر اساس  شناخت معلم و سنجش عملکرد در طول دوره تحصیل در نظر گرفته می شود.
وی با اشاره به اینکه آزمون دانش آموزان با بیماری های زمینه ای مانند دیابت و حساسیت های تنفسی در اتاق های ایزوله برگزارمی شود افزود: چنانچه دانش آموزانی موفق به حضور در امتحانات حضوری نشوند با ارائه مدارک و مستندات و طی شدن مراحل قانونی  می توانند در آزمون های نوبت بعدی شرکت کنند.
آزمون حضوری پایه نهم در مدارس کیش  با رعایت دستورالعمل های کامل بهداشتی برگزارشد و دانش آموزان بعد از ضد عفونی دست ها ، پوشیدن ماسک ، دستکش ، کاور کفش و شیلد در محل های آزمون حضور پیدا کردند.
امسال نزدیک به هزار دانش آموز جزیره کیش  در پایه نهم و داوزدهم در آزمون حضوری شرکت کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19053
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.