• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ضریب ۷۰٪ اشغال هتل های کیش

  • کد خبر : 19046
  • 08 خرداد 1399 - 16:10
ضریب ۷۰٪ اشغال هتل های کیش

رئیس جامعه هتل داران کیش از اشغال ۷۰ درصدی هتل‌های جزیره خبرداد و گفت: ۳۸ هتل به مسافران و گردشگران خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مسیح الله صفا با بیان اینکه هتلهای کیش از نخستین مراکزی بودند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور تعطیل شدند، افزود: با سفید اعلام شدن وضعیت کیش، هتلهای این جزیره از اول خرداد ۹۹ اقدام به جذب مسافر کردند.
وی رعایت قوانین و دستورالعملهای ابلاغی مرکز توسعه سلامت در راستای حفظ سلامت کارکنان و مهمانان هتلها را شرط بازگشایی این مراکز عنوان کرد و گفت: هتلداران کیش تلاش می کنند ضریب اشغال اتاقهای خود را با هدف رعایت هرچه بهتر دستورالعملهای بهداشتی به کمتر از ۷۰ درصد برسانند.
رئیس جامعه هتلداران کیش، نصب دستگاه های ضدعفونی کننده در محل ورود مسافر به هتل، ضدعفونی مداوم سطوح، اتاقهای پذیرایی قبل از و بعد از پذیرش مهمان، نصب دستگاه ضدعفونی کننده در آسانسورها و ورودی رستورانهای هتل را از اقدامات این مراکز در پیشگیری از بیماری کرونا برشمرد.
صفا با اشاره به اینکه علاوه بر سلامت میهمانان حفظ سلامت کارکنان هتلها هم از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: با آموزش کارکنان در نحوه پذیرش و مواجهه با میهمانان این افراد هنگام حضور در محل کار خود به  به دستکش و محافظ صورت تجهیز می شوند.
وی با تاکید بر اینکه هتل های کیش در این ایام ملزم به رعایت دستورالعملهای بهداشتی هستند، افزود: بنابر اعلام قوه قضاییه مجوز برخورد قانونی با متخلفان بر عهده مرکز توسعه سلامت است و درصورت تخلف این مرکز مجاز به پلمپ واحد متخلف است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19046
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.