• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بازگشایی هتل‌های «کیش» قبل از عید فطر/ فعالیت سالن‌های ورزشی و کلوپ‌های دریایی

  • کد خبر : 18879
  • 17 اردیبهشت 1399 - 15:46
بازگشایی هتل‌های «کیش» قبل از عید فطر/ فعالیت سالن‌های ورزشی و کلوپ‌های دریایی

سخنگوی شورای سلامت کیش با اعلام خبر بازگشایی هتل‌ها و مراکز تفریحی و ورزشی کیش، از این مراکز خواست تا پروتکل‌های فاصل‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

به‌گزارش کیشوندنیوز، سخنگوی شورای سلامت کیش آخرین مصوبات این شورا را در رابطه با کنترل و پیشگیری ویروس کرونا تشریح کرد که بدین شرح است:

اولین مصوبه شانزدهیمن جلسه شورای سلامت کیش، افزایش ساعات کار بازارها از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳ بود، مقرر شد بازارهایی که تمایل دارند این ساعت کار را با رعایت تمامی ضوابط و پروتکل‌هایی که قبلا به آنها اعلام شده است.

مقرر شد هتل‌های جزیره بتوانند از اول خردادماه پذیرش مسافر داشته باشند، این پذیرش هم تحت قالب پروتکل‌هایی است که مالکان هتل‌ها با مراجعه به جامعه هتل‌داران و معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش باید تعهدنامه‌هایی را امضا کنند، هتل‌ها مورد بازدید قرار می‌گیرد و اگر شرایط لازم را داشته باشند، ان‌شاءالله از اول خرداد بازگشایی خواهند شد.

کلوپ‌ تفریحات دریایی نیز با نظارت مؤسسه ورزش و تفریحات دریایی و جامعه کلوپ‌داران جهت انجام موازین بهداشتی و اصول رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توانند فعالیت خود را از عید فطر آغاز کنند.

قایق‌های شخصی تفریحی با نظارت دریابانی مجاز به تردد هستند، اگر تخلفی مبنی بر اجاره این قایق‌ها صورت گیرد توقیف خواهند شد.

کلاس‌های هنری تک‌نفره می‌توانند با مراجعه به معاونت فرهنگی و دادن تعهد‌نامه فعالیت خود را آغاز کنند.

باشگاه‌های ورزشی سرپوشیده از عید فطر به بعد با نظارت مؤسسه ورزش و تفریحات سالم فعالیت خود را آغاز کنند.

مراکز ورزشی و تفریحی انفردی می‌توانند با رعایت ضوابط فاصله‌گذاری اجتماعی و نظارت مؤسسه ورزش فعالیت خود را آغاز کنند.

رستوران‌ها می‌توانند با کاهش ظرفیت پذیرش و رعایت پروتکل‌های ابلاغ شده به آنها ضمن ارائه تعهد و با نظارت مرکز توسعه سلامت و معاونت گردشگری بعد از عید فطر پذیرش داشته باشند.

الزام به استفاده از ماسک در ادارات، نهادها، هواپیما، کشتی، بازارها و اماکن عمومی مورد تصویب شورا قرار گرفت و مقرر شد با متخلفان برخورد صورت گیرد.

استفاده از ماسک و دستکش برای رانندگان در ناوگان حمل و نقل الزامی است و با متخلفان برخورد خواهد شد که پلیس راهور و واحد حمل و نقل سازمان منطقه آزاد کیش این نظارت را بر عهده دارند.

مقرر شد کمیته‌ای متشکل از آموزش و پرورش، مرکز توسعه سلامت، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تشکیل شود و برای آماده‌سازی سالن‌های امتحانی و برگزاری امتحانات نهایی تصمیم‌گیری شود.

کیشوندانی که متقاضی گذر موقت خودرو به داخل کشور هستند می‌توانند اقدام کنند و خروج و ورود آنها بعد از ایام مدت گذر موقت نیز بلامانع است./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18879
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.