• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

ثبت بیش از ۵هزار تماس برای بازگشت کیشوندان

  • کد خبر : 18866
  • 15 اردیبهشت 1399 - 14:16
ثبت بیش از ۵هزار تماس برای بازگشت کیشوندان

مسئول مرکز نوآوری کیش در رابطه با نحوه فعالیت مرکز تماس شورای سلامت جزیره کیش گفت: در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب در حال پاسخ به تماس‌ها و راهنمایی کیشوندان برای بازگشت هستیم و تاکنون بیش از ۵هزار تماس با این مرکز صورت گرفته شده است.

به گزارش کیشوندنیوز، احسان سلیم‌پور مسئول مرکز نوآوری کیش، در پاسخ به انتقادی مبنی بر عدم پاسخگویی شماره‌های ذکر شده جهت بازگشت کیشوندان و ثبت نام در اپلیکیشن تله کیش(سلامت کیش) گفت: مرکز تماس شورای سلامت جزیره کیش در ساختمان مرکز نوآوری کیش وابسته به موسسه علوم و فنون کیش می باشد و در راستای پاسخگویی و ارائه راهنمایی‌های لازم جهت بازگشت و قرنطینه کیشوندان راه اندازی شده است.

وی افزود: وظیفه ما خدمت رسانی به کیشوندان گرامی است، در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب در حال پاسخ به تماس‌ها و راهنمایی هستیم، کارها طبق روال در حال انجام است و تاکنون ۵هزار تماس برای دریافت راهنمایی افرادی که قصد بازگشت دارند با این مرکز صورت گرفته شده است.

سلیم پور اظهار داشت: شاید برخی افراد پشت خط تماس بمانند و دلیل آن هم به‌خاطر این است که تعداد تماس‌ها بالاست، در روز شنبه هم سیستم قطع بود و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرد.

لازم به ذکر است که شماره تلفن‌های ۰۷۶۴۴۴۳۴۰۰۶ و ۰۷۶۴۴۴۳۴۰۰۷ و ۰۷۶۴۴۴۳۴۰۰۹ به‌منظور پاسخگویی و راهنمایی جهت نام‌نویسی بازگشت کیشوندان به جزیره کیش در نظر گرفته شده است.

اتنتهای پیام/ سمیه نوبهار

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18866
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. برای گرفتن بلیط

  2. یک نفر از بندر عباس به کیش

  3. برای کار دانشگاه حتما باید شنبه کیش باشم