• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پلمب خانه های شبانه همچنان ادامه دارد/ ۲۱ واحد خانه شبانه متخلف پلمب شد

  • کد خبر : 18754
  • 01 اردیبهشت 1399 - 16:08
پلمب خانه های شبانه همچنان ادامه دارد/ ۲۱ واحد خانه شبانه متخلف پلمب شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از پلمب ۲۱واحد صفنی و خانه شبانه متخلف در این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، سرگرد”محمد زنگانه” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این باره گفت: پس از شیوع بیماری کرونا در جزیره کیش، با تشدید اجرای طرح های نظارت بر اماکن عمومی ۲۱ واحد خانه شبانه پلمب شد.

وی اضافه کرد: پس از تقویت واحدهای نظارتی با همکاری قوه قضاییه، معاونت گردشگری از مراکز توزیع اقلام بهداشتی،تفریحی، گردشگری و ارائه دهنده خدمات به مردم که ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند بصورت ویژه بازدید بعمل آمد.

زنگانه افزود: در این طرح طی چندین مرحله بازدید، تعداد ۲۱ واحد برخلاف ضوابط ابلاغی شورای سلامت و عدم رعایت اصول بهداشتی، نقض مصوبه شورای سلامت اقدام به اجاره واحد کردند که پلمب شدند.

سرگرد زنگانه تصریح کرد: از همه عزیزان فعال در واحدهای صنفی که بصورت ویژه و خودجوش برای سلامت خود و مردم همکاری خوبی را با دستگاه های نظارتی دارند و تابع ضوابط شورای سلامت هستند تقدیر می نمایم و از همه عزیزان تقاضا دارم در شرایط کنونی سلامتی را مقدم بر دیگر امور خود بدانند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش از کیشوندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

گفتنی است، از زمان آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی در فروردین ماه ۱۳۹۹بر اساس مصوبات شورای سلامت جزیره کیش مبنی بر برخورد اداره نظارت بر اماکن عمومی با متخلفان صنفی و اجاره دهندگان منازل شخصی، ۱۱۶ خانه شبانه و ۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18754
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.