• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

توقیف دو فروند شناور متخلف با ۱۰ مسافر غیر قانونی

  • کد خبر : 18752
  • 01 اردیبهشت 1399 - 16:05

فرمانده پاسگاه مرزی ساحلی شهید نورخدا موسوی از توقیف ۲ فروند شناور متخلف به همراه ۱۰ مسافر که قصد ورود غیر قانونی به جزیره کیش را داشتند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ستوان” ساسان درویشی” گفت: ماموران کنترل ساحل این پاسگاه حین انجام وظیفه متوجه ورود دو فروند شناور به همراه چند مسافر گردیده که پس از بررسی، شناور ها توقیف گردیدند.

درویشی افزود: صاحبان این قایق ها علیرغم وجود محدودیت ها اقدام به چنین عملی کرده وبا توجه به نقض مصوبه شورای سلامت، شناور ها توقیف و مسافران جهت سیر مراحل قضایی به مراجع قضایی اعزام گردیدند.

وی با بیان مصوبات شورای سلامت در خصوص ورود کیشوندان تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد کیش برای ورود افراد سامانه‌ی تله‌کیش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طراحی کرده است تا افرادی که متقاضی ورود به کیش هستند با ارسال عدد یک به شماره ۱۰۰۰۰۹۳۴ و سپس با ورود به سامانه تله کیش و ثبت اطلاعات می توانند اجازه ورود به کیش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دریافت نمایند.

ستواندوم درویشی یادآور شد: فقط کیشوندان و افرادی که اشتغال به کار توسط کارفرمایشان در کیش مورد تأیید قرار بگیرد، اجازه ورود به کیش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارند؛ بعد از ثبت اطلاعات و مشخصات در این سامانه برای افراد مجوز ورود به کیش صادر می‌شود؛ چراکه کیش هیچ گونه مسافر و گردشگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نمی‌پذیرد و نقل و انتقالات نیز فقط از طریق هوایی و با نظارت کامل صورت می‌گیرد.

فرمانده پاسگاه مرزی ساحلی شهید نورخدا موسوی کیش پل ارتباطی پلیس با مردم را ۱۱۰ معرفی کرد و افزود: مردم یار و یاور پلیس هستند و تقاضا داریم در حفظ امنیت یاری رسان پلیس باشند.

گفتنی است، از ابتدای شروع طرح فاصله گذاری اجتماعی بر اساس مصوبات شورای سلامت جزیره کیش در خصوص برخورد جدی پایگاه دریابانی جزیره کیش با شناورها و مسافران که بصورت غیر قانونی تردد می نمایند ۱۵ فروند شناور به همراه ۵۸ مسافر توقیف گردیده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18752
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.