• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

دعوت از ۱۵ ورزشکار به اردوی تیم ملی دوومیدانی در کیش

  • کد خبر : 1864
  • 09 آذر 1395 - 20:20
دعوت از ۱۵ ورزشکار به اردوی تیم ملی دوومیدانی در کیش

مسلم نیادوست، علی ثمری، علیرضا مهرصفوتی، کاوه موسوی، رضا قاسمی، میلاد سیار، فرزانه فصیحی، سپیده توکلی، حمیدرضا زورآوند، بهنام شیری، امیر مرادی، محمد صمیمی، محمود صمیمی، مهران حسینی و علی خدیور، ۱۵ ورزشکاری هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.

سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی با هدف آماده سازی ملی پوشان جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، از ۱۵ ورزشکار برای حضور اردوی تدارکاتی ۲۱ روزه در کیش دعوت کرد.

مسلم نیادوست، علی ثمری، علیرضا مهرصفوتی، کاوه موسوی، رضا قاسمی، میلاد سیار، فرزانه فصیحی، سپیده توکلی، حمیدرضا زورآوند، بهنام شیری، امیر مرادی، محمد صمیمی، محمود صمیمی، مهران حسینی و علی خدیور، ۱۵ ورزشکاری هستند که در این مرحله از اردو حضور دارند.

 سایر ملی پوشان نیز با هماهنگی سازمان تیم‌های ملی برابر برنامه‌های تمرینی و شرایط خاص در نقاط مختلف کشور به تمرینات خود ادامه می‌دهند.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی آسیا، خرداد ماه سال آینده در کشور هند برگزار خواهد شد.

گفتگویی بارضاقاسمی/

قاسمی:ازدوندگان آفریقایی ترسی ندارم/به اردوی برون مرزی نخواهم رفت

رضا قاسمی در مورد وضعیت فعلی اش بیان کرد:بعد از اتمام مسابقات المپیک تاکنون در مسابقات مختلفی مانند نجات غریق کشور،لیگ دو و میدانی و بازی های ساحلی آسیا شرکت کرده ام.در حال حاضر با توجه به برنامه ریزی هایی که توسط اعضای سازمان کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی صورت گرفته است، تا پیش از آغاز رقابت های قهرمانی آسیا چند دوره اردو دیگر را نیز پشت سر خواهم گذاشت.

قهرمان بازی های داخل سالن آسیا در ماده ۶۰ متر افزود: تمرینات اختصاصی ام را در اصفهان پیگیری می کنم خدا را شکر شرایط راضی کننده است،برهمین اساس فردا از اصفهان به طور مستقیم راهی کیش می شوم تا در مرحله دوم اردوی دو و میدانی که مدت آن ۲۱ روز است،شرکت کنم.

قاسمی در خصوص هدفش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هندوستان بیان داشت: در سال آینده چند مسابقه مهم در پیش است، البته با وجود دونده‌های سرعتی که کشورهای بحرین و قطر جذب کرده اند، کار دشواری را برای کسب مدال در هندوستان در پیش دارم. با وجود این دوندگان آفریقایی الاصل ناامید نیستم بلکه از رقابت در کنار آنها انگیزه می گیرم، تنها به موفقیت در این مسابقات فکر می کنم که بتوانم به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کنم،تا بتوانم برای کشورمان در این رقابت ها بهترین مدال را کسب کنم.

وی درباره انتخاب مربی اش بعد از رفتن حامد احمد پور گفت: در حال حاضر بعد از رفتن احمد پور به کشور کانادا، تمریناتم را به صورت فشرده زیر نظر مهدی موسوی پیگیری می کنم؛ چرا که حامد احمد پور به دلیل مذاکرات برای حضور در دوره مربیگری بین المللی به کانادا خواهد رفت و تا بازگشت وی و طبق برنامه هایش با مهدی موسوی تمرین می کنم.

دونده سرعتی کشورمان با اشاره به تمریناتش تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در ایران تصریح کرد: تا پیش از مسابقات قهرمانی آسیا به هیچ اردوی برون‌مرزی نخواهم رفت. ترجیح می‌دهم در ایران زیرنظر موسوی و طبق برنامه های احمدپور تمریناتم را پیگیری کنم.

عضو تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در مسابقات دهه فجر شرکت خواهد کرد یا خیر،اظهار داشت: بله صد درصد با تمام توانم در این مسابقات حضور خواهم یافت.

قاسمی در واکنش به خرید دو و میدانی کاران سیاه پوست توسط برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس پاسخ داد: متاسفانه نزدیک به چند سال است که برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس که در دو و میدانی نتوانسته اند به عنوان قابل توجهی دست یابند، با هزینه های سر سام آور اقدام به جذب دوندگان صاحب نام آفریقایی می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مطلوب، آنها را به عضویت در تیم های ملی خود در می آورند. معتقدم نه تنها این کار یک اقدام ناپسند محسوب می شود، بلکه موجب می شود سایر ورزشکارانی که در اردوهای مختلف و زیرنظر بهترین مربیان تمرین می کنند به حق واقعی خودشان دست نیابند.توصیه می کنم به این کشورها که دست از این کارهای زشت بردارند مانند کشورهای دیگر با دوندگان خودتان در مسابقات مختلف بین المللی مدال کسب کنید، که این کار باعث می شود،عدالت در این رشته مدال آور المپیکی بین کشورها رعایت شود.

نفر سوم آسیا در سال ۲۰۱۵ درباره ملاک انتخاب ورزشکاران از طرف فدراسیون برای مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: مسابقه قهرمانی کشور (هفته آخر فروردین – شیراز)، جایزه بزرگ تایلند و جایزه بزرگ ایران (دهه دوم اردیبهشت) ۳ مسابقه‌ای است که طبق تصمیمات گرفته شده، میانگین رکوردهای این ۳ مسابقه ملاک انتخاب دوندگان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی لندن خواهد بود.

وی درباره اعضای کمیته فنی فدراسیون دو و میدانی گفت: معتقدم رییس فدراسیون افراد با تجربه ای را به عضویت این کمیته در آورده است،امیدوارم دوباره مانند گذشته دو و میدانی کشورمان با حضور این نفرات بتواند به آن جایگاهی که لیاقتش را دارد در رقابت های برون مرزی دست پیدا کند.

قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: باید در چند مسابقه اروپایی بدوم تا بتوانم سهمیه قهرمانی جهان لندن را بگیرم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1864
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.