• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته درجزیره مرجانی کیش

  • کد خبر : 1858
  • 09 آذر 1395 - 20:00
برگزاری جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته درجزیره مرجانی کیش

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان از برگزاری جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته در هفتم و هشتم بهمن ماه در در پارک علم و فناوری جزیره مرجانی کیش خبرداد

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز:

عباس قوام در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به اینکه تجاری سازی فناوری های پیشرفته جز وظایف اصلی پارک های علم و فناوری است؛ گفت: جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته در هفتم و هشتم بهمن ماه از سوی پارک علم و فناوری در جزیره مرجانی کیش و با حضور جمعی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی افزود: پارک علم و فناوری استان کرمان از سال گذشته با افتتاح مرکز مبادلات تجاری فناوری پیشرفته و برگزاری جشنواره های تجاری سازی در حوزه تجاری سازی محصولات شرکت ها در پارک های کشور فعالیت موثری کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: شناسایی ایده های برتر و معرفی آن ها به سرمایه گذاران، جهت دهی به ایده ها، تبدیل دانش به ثروت و تقویت و بارور کردن بنیه دانش در زمینه کارآفرینی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

قوام با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت بازاریابی فناوری های پیشرفته و نمایشگاه جانبی معرفی فناوری های پیشرفته گفت: ترویج فرهنگ پسندیده وقف فناوری از دیگر مواردی است که در این جشنواره با برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص ارتقا فرهنگ وقف فناوری مطرح می شود.

وی عنوان کرد: در سال ۹۴ شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری استان کرمان ۶۶.۷ درصد از کل صادرات محصولات دانش بنیان پارک های علم و فناوری کشور را به خود اختصاص داده اند.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان در این دیدار از تاسیس صندوق پژوهش و فناوری استان کرمان و راه اندازی دفتر مالکیت فکری و معنوی در پارک علم و فناوری استان کرمان خبر داد و این دو رویداد را در رشد و توسعه استان کرمان تاثیرگذار دانست.

استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره در توسعه تجاری سازی فناوری های پیشرفته استان گفت: حضور سایر دستگاه های استان در این جشنواره در توسعه اقتصاد مقاومتی موثر خواهد بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1858
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.