• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آغاز ثبت اطلاعات تکمیلی در سامانه شورای سلامت برای متقاضیان بازگشت به جزیره کیش

  • کد خبر : 18605
  • 20 فروردین 1399 - 16:23
آغاز ثبت اطلاعات تکمیلی در سامانه شورای سلامت برای متقاضیان بازگشت به جزیره کیش

دسترسی ثبت اطلاعات تکمیلی برای متقاضیان بازگشت به جزیره کیش که دارای کارت کیشوندی فعال هستند و مبدا ورود به جزیره کیش را تهران اعلام کردند، فراهم شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، براساس ضوابط کنترل ورود تدریجی بازگشت کیشوندان به جزیره کیش علی‌رغم توصیه های مکرر در خانه ماندن که به خارج از جزیره کیش سفر کرده‌اند؛ ثبت اطلاعات تکمیلی در اپلیکشن شورای سلامت برای آن دسته از افرادی که دارای کارت کیشوندی فعال هستند؛ پیامک دسترسی به اپلیکشن app.telekish.ir به تلفن همراه آنان ارسال شد.

همچنین کیشوندان متقاضی بازگشت به جزیره کیش درصورتی که اطلاعات شخصی خود را در سامانه  ۱۰۰۰۰۹۳۴ اشتباه وارد کنند؛ برای تصحیح باید مجددا اطلاعات را ارسال کنند.

گفتنی است نحوه ارسال اطلاعات شخصی شامل:

ـ کد ملی

ـ نام و نام خانوادگی

ـ تاریخ برگشت به‌عنوان مثال (۹۹/۰۲/۲۱)

ـ مبدا پرواز

ـ تعداد همراهان (۰یا۱)

در ۵ سطر مجزا به سامانه ۱۰۰۰۰۹۳۴ پیامک شود.

شایان ذکر است شماره تلفن‌های ۴۴۴۳۴۰۰۶ ۰۷۶و۴۴۴۳۴۰۰۷ ۰۷۶و ۴۴۴۳۴۰۹ ۰۷۶به‌منظور پاسخگویی و راهنمایی جهت  نام‌نویسی بازگشت کیشوندان به جزیره کیش در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18605
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. سلام من هر چقدر پیام میفرستم میزنه
    متاسفانه در زمان انجام عملیات خطایی رخ داد.
    لطفا، مجددا اقدام نمایید.
    لطفا بگید چکار باید انجام داد

  2. تا کی قراره مردم اسیر باشن؟ چه مسخره بازی در آوردن؟اون موقع که کرونا اومد باید جزیره را می بستن ، هیچ کاری نکردن ، گذاشتن تا همه از همه جا بیان، حالا مردم می خوان بیان سر خونه زندگیشون اسیرشون کردند . کجای مملکت اینجوریه؟ به چه حقی مردم را تو خونه خودشون راه نمی دن ؟ صهیونیستها هر کار را بافلسطینی ها کردن اینها تو کیش به بهانه سلامتی مردم انجام می دن .اگر قرار قرنطینه بود از همون موقع تدریجی می آمدند قرنطینه هم می شدند .ظاهرا غرض آزار مردمه.

  3. برای افرادی که ماموریت اداری می روند باید چگونه بلیط تهیه کرد.