• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری دومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت درکیش/مرحله نیمه نهایی

  • کد خبر : 1833
  • 07 آذر 1395 - 11:19
برگزاری دومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت درکیش/مرحله نیمه نهایی

مرحله نیمه نهایی دومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت با حضور قاریان نوجوان برتر، ۲۳ تا ۲۷ آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز، دومین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت امسال نیز در سه مرحله برنامه‌ریزی شد که مرحله نخست آن با حضور قرآن‌آموزان این طرح در مؤسسات مجری برگزار شد.

در این رقابت‌ها علاوه بر قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت، قاریان نوجوان طرح ابرار و ملکوت نیز شرکت کردند و در این مرحله ۷۱ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که ۵۱ نفر از آن‌ها قرآن‌آموزان طرح ملی تلاوت و ۲۰ نفر قرآن‌آموزان طرح‌های ملکوت و ابرار هستند.

مرحله نیمه نهایی دومین دوره رقابت‌های شوق تلاوت ۲۳ تا ۲۷ آذرماه در جزیره کیش برگزار می‌شود و برگزیدگان این مرحله نیز در کربلا به رقابت می‌پردازند.

به گزارش فارس رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت سال گذشته برای نخستین‌بار برگزار شد که در مرحله نیمه نهایی آن با حضور ۵۰ قرآن‌آموز برگزار شد و در نهایت حدود ۲۰ نفر در کربلا به رقابت پرداختند. یکی از ویژگی‌های این رقابت‌ها ایجاد انگیزه بیشتر به نوجوانان برای فعالیت در این عرصه است به طوری که قاریان برتر در اماکن مذهبی عراق نیز تلاوت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1833
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.