• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تحویل اسناد غرفه های مرکز تجاری به مالکان آغاز شد

  • کد خبر : 18182
  • 24 بهمن 1398 - 0:44
تحویل اسناد غرفه های مرکز تجاری به مالکان آغاز شد

پس از ۱۷ سال انتظار و بلاتکلیفی، کار تحویل اسناد مالکیت واحدهای صنفی و تجاری مراکز تجاری کیش سه شنبه شب با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، جامعه بازرایان و اصناف با تحویل ۲۲ سند به مالکان این مرکز آغاز شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از ایرنا، در مراسم تحویل اسناد مالکیت واحدهای صنفی و تجاری کیش که با حضور، اصناف، جامعه بازاریان و بازرگانان و سرمایه گذاران، امام جمعه کیش و معاونان این منطقه آزاد، طبق وعده های قبلی ۲۲ سند مالکیت به مالکان مجمع تجاری کیش تحویل داده شد و قرار است این روند با هدف تحویل تمامی اسناد مالکیت به همه واحدهای تجاری و صنفی ادامه یابد.

مرکز تجاری کیش با ۴۷۹ غرفه، یکی ازبزرگترین و متنوع ترین بازار های جزیره  کیش محسوب می شود و دارای ۴۸۰ غرفه تجاری و صنفی است. این مرکز خرید در چهار طبقه در سال ۱۳۷۹ ساخته شد اما کار تحویل اسناد به علتهای مختلف تاکنون به درازا کشیده است. 

بلاتکلیفی اسناد مالکیت واحدهای صنفی و تجاری، وجود بیش از ۱۵۰ پروژه نیمه تمام و گودبرداریهای رها شده از جمله مشکلات و چالشهای سابقه داری است که حل آن از  سال ۹۸ در دستور کار سازمان منطقه آزاد قرارگرفت و در این مدت گامهای موثری در این زمینه برداشته شده است بگونه ای که کارشناسان و مسئولان معتقدند: منطقه آزاد کیش با اتخاذ تدبیر راهگشا طی یکسال اخیر هم اکنون در حال عبور از این چالشها است. 

  حاضران در این مراسم ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده از مدیرعامل و مجموعه مدیریت این منطقه آزاد تقدیر و مجموعه اقدامات انجام شده را کاری شجاعانه و ارزشمند توصیف کردند.

 در این مراسم، امام جمعه کیش، مدیرعامل جامه جامعه بازاریان و بازرگانان ، معاون عمرانی و سرمایه گذاری و چند تن از سرمایه گذاران کیش، از اقدامات صورت در تعیین تکلیف مالکیتهای واحدهای تجاری جزیره کیش و از سرگیری دهها پروژه عمرانی تقدیر و ابراز خوشنودی کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در این مراسم ضمن تبریک سالگرد پیروز انقلاب اسلامی، با تاکید  مجدد بر پنج اصل، شفافیت، مردم داری، خدمت صادقانه و حمایت از سرمایه گذاران توانمند به عنوان اصول کاری خود گفت: طبق این اصول،  از اواخر سال گذشته و ابتدای مسئولیت خود در منطقه آزاد برنامه ریزی های بلندمدت در دستورکار سازمان منطقه آزاد کیش قرار گرفت و با بهره گیری از توانمندی نیروهای متخصص و کارآمد در بخشهای مختلف برای اجرای اهداف و عبور از چالشهای موجود  توانسیم به هدفهای تعیین شده دست یابیم. 

 وی ضمن تقدیراز مدیریتهای مختلف سازمان منطقه آزاد و اعضای شورای تامین، توفیقات حاصل شده را نتیجه تلاش جمعی و به کارگیری توانمندیهای مدیران و مسئولان ذکر و بر تداوم و تلاش هرچه بیشتر در انجام امور به بهترین شکل تاکید کرد. 

  غلامحسین مظفری، مسئولیت، اراده، باور، تلاش  و توکل به خدا را کلید موفقیت و رسیدن به اهداف برشمرد و افزود: هیچ مسئله ای لاینحل نیست و دراین زمینه باید به  مشکلات بویژه مشکلات مردم و مسئولانه ورود کرد زیرا رضایت خدا در رضایت مردم است. 

 وی، رویکرد به درآمد پایدار، نگرش بلند مدت و انجام امور به بهترین شکل را  از راهبردهای منطقه آزاد کیش اعلام و بر ضرورت برنامه ریزی های بلند مدت با چشم انداز ۳۰ ساله در این منطقه تاکید کرد. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18182
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.