• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

فضای مجازی فرصت مناسبی برای رونق دوباره کیش است

  • کد خبر : 1798
  • 05 آذر 1395 - 20:29
فضای مجازی فرصت مناسبی برای رونق دوباره کیش است

علیرضا سلیمانی احمدی گفت: فضای مجازی امروز به عنوان یک واقعیت مورد پذیرش عمومی است و می توان از آن به عنوان یک فرصت برای خروج از رکود و پیشرفت در جزیره کیش بهره گرفت.

علیرضا سلیمانی احمدی، بخشدار کیش با اشاره به اینکه می توان از فضای مجازی استفاده های مثبت بسیاری کرد، اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل در استفاده از فضای مجازی این است که روش های صحیح استفاده از این فضا به مردم آموزش داده شود.

سلیمانی احمدی با بیان اینکه باید از این فضا برای دریافت ایده و طرح های راهبردی از افراد توانمند در حوزه های مختلف بهره گرفت، تصریح کرد: می توان از اساتید، دانشجویان، سرمایه گذاران و دیگر افراد آگاه در حوزه های مختلف مانند هتلداری، آژانس های مسافرتی و دیگر بخش های مرتبط با بحث گردشگری راهکار وایده بخواهیم تا بتوانیم با همکاری و همیاری ایده ها را به طرح های کاربردی تبدیل کرده و کیش را از حالت سکون و رکود بیرون بیاوریم.

وی ادامه داد: باید بهترین راهکارهای سفر و اقامت ارزان، مناسب و با کیفیت را یافته و به صورت طرح های اجرایی درآوریم.

بخشدار کیش با اشاره به اینکه می شود با ارائه قیمت های مناسب و خدمات ارزان قیمت مقصد سفر بسیاری از هموطنان را از کشورهای خارجی به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس به کیش تغییر داد، افزود: با تبلیغات مناسب از جزیره کیش و هماهنگی با تمامی بخش های گردشگری می توان تبلیغات نادرست برخی از گروه های چارتر در شهرستان ها که کیش را شهری گران معرفی می کنند تا پروازهای خارجی خود را پر کنند مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: در شهری که ۱۲ هزار تخت خالی وجود دارد می توان با استفاده از شرایط فصلی و وجود سرما در سرزمین اصلی و بسیاری از کشورها مسافران زمستانی را به سوی هوای ایده آل و بهاری جزیره کیش سوق داد.

سلیمانی احمدی تاکید کرد: الان به دلیل سرمای کشورهای دیگر بهترین فرصت برای جذب مسافر خارجی است

وی با بیان اینکه نباید ناامید شده و از شکست حرف بزینم، ابراز کرد: یکی از حرکت های عملی برای خروج از رکود این است که در کارهای دیگر ورود کرده و راه های مختلف را بررسی و آزمایش کنیم. نباید از شکست و حرف های دیگران بترسیم.

بخشدار کیش خاطرنشان کرد: هرجا مردم دست به دست بدهند و در مسیر قانون حرکت کنند  با توجه به این مطلب که مردم کیش هم بسیار قانونمند هستند می توان از بروز ناهنجاری های اجتماعی جلوگیری کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1798
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.