• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بسیجی با اخلاص با تقوا حرفش را میزند و از احدی هراس ندارد

  • کد خبر : 1795
  • 05 آذر 1395 - 20:22
بسیجی با اخلاص با تقوا حرفش را میزند و از احدی هراس ندارد

سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است را گرامی میداریم .

سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است را گرامی میداریم.
نام بسیج خاطره  جوانمردان پاکدامن و غیوری که شیران روز و زاهدان شب بودند و صحنه نبرد با شیطان زر و زور را با عرصه جهاد با نفس اماره به هم آمیختند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند را تداعی میکند.
بسیجیان جوانانی بودند که از لذات و هوسهای جوانی برای خدا گذشتند و پیرانی که محنت میدان جنگ را بر راحت پیرانه سر ترجیح دادند و مردانی که محبت زن و فرزند و یار و دیار را در قربانگاه عشق الهی فدا کردند؛
انسانهای بزرگ و کم ادعایی که کمر به دفاع از ارزشهای الهی بستند و از هیبت دروغین قدرتهایی که برای حفظ فرهنگ و ارزشهای جاهلی غرب به مصاف ارزشهای الهی آمده بودند، نهراسیدند و در نهایت هم خودشان را صاحب سهم از سفره انقلاب ندانستند و کما اینکه افرادی بظاهر بسیجی و بسیجی نما در عصر حاضر باشند که مدعی باشند ولی بر همگان روشن است که بسیجی مخلص عاری از هرگونه خصایصی است که هوای نفس در آن باشد.
بسیجی با اخلاص با تقوا حرفش را میزند و از احدی هراس ندارد جز در برابر بارگاه حق تعالی ، بسیجی مخلص در برابر تهمت ها و توهین ها خم به ابرو نمیاورد حتی دربرابر کم لطفی دوستان به ظاهر دوست.
بسیجی مخلص در برابر تمام بی مهری ها و تهمت ها و توهین ها سکوت کرده و روزی دهان باز میکند که یک روزش برابر هزاران سال از سال های دنیایی است که در آن زندگی میکنید.

یادداشت از محمدحسین یوسف پور

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1795
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.