• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

دلسوزی ابراهیم صادقی برای کیش/ اینجا کسی دلش نسوخت!

  • کد خبر : 17854
  • 25 دی 1398 - 17:38
دلسوزی ابراهیم صادقی برای کیش/ اینجا کسی دلش نسوخت!

در حالی که امسال تیم‌های لیگ برتری تمایل بسیاری برای برگزاری اردوی تدارکاتی فوتبال در کیش داشتند، اما آماده نبودن زمین چمن، نظر آنها را تغییر داد.

تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور فرصت مناسبی برای تیم‌ها بود که با برگزاری اردو در مناطق خوش آب و هوا و جذب بازیکنان جدید، تیم‌های خود را شارژ روحی و فنی کنند.

در این فصل از سال معمولاً جزیره کیش و کشورهای امارات و قطر گزینه‌های هدف برای تیم‌ها برای برپایی اردوهای نیم فصل زمستانه هستند.

امسال با به‌وجود آمدن شرایط خاص در کشور، تیم‌ها از برپایی اردو در خارج از کشور منع شدند و به‌ناگهان همه نگاه‌ها به سمت جزیره کیش چرخانده شد که از جمله آنها استقلال و پرسپولیس برپایی اردوی خود در جزیره کیش را یکی از برنامه‌های خود عنوان کردند.

اما وضعیت نامناسب زمین‌های چمن مجموعه المپیک این فرصت گران‌بها را از کیش گرفت و تیم‌ها یکی پس از دیگری از حضور در کیش انصراف دادند، موضوعی که بعد از گذشت چند روز از آن تقریباً هیچ شخص یا رسانه‌ای در کیش به آن نپرداخت.

تیم سایپا یکی دیگر از تیم‌هایی بود و مناسب نبودن وضعیت چمن زمین‌های المپیک باعث لغو شدن این اردو شد، این امر صدای اعتراض مربی جوان و با اخلاق تیم سایپا را هم درآورد.

باشگاه خبرنگاران جوان از زبان صادقی می‌نویسد:

“صادقی درباره برگزاری اردوی داخلی سایپا بیان کرد: در فوتبال ایران روی این موضوع خیلی تاکید می‌شود و ما هم سعی می‌کنیم با برگزاری اردوی مان در دخل کشور ارز را هزینه نکنیم، اما مدیران ارشد ورزش کشور هم نسبت به این امر باید فکر اساسی کنند. قرار بود برای اردوی نیم فصل به کیش برویم، اما درست در همین زمان زمین‌های این جزیره زیر کشت است. مسئولان باید روی این موضوع دقت کنند و سپس نسبت به برگزاری اردوی تیم‌ها در کشور‌هایی مانند قطر و ترکیه ایراد بگیرند.

او افزود: دست کم ۱۰ تیم می‌توانستند اردوی زمستانی خود را در کیش برگزار کرده و ضمن استفاده از زمین، هتل و سالن‌های بدنسازی این شهر با خرید‌هایی که انجام می‌شود پول خود را هم در همین جزیره هزینه کنند، اما در کمال تعجب اکنون زمین تمرین‌های کیش آماده نیست. این موضوع خیلی مهم است. ما نمی‌توانیم اردوی یک هفته‌ای تا ۱۰ روزه مان را در قشم که زمین مصنوعی دارد برگزار کنیم. شرایط زمین چابهار هم به هیچ وجه خوب نیست و از طرفی در بندرعباس هم به دلیل بارندگی شدید نمی‌توانستیم اردو را برگزار کنیم.

سرمربی تیم سایپا تصریح کرد: من از مسئولان ورزش کیش انتظار داشتم که با درنظر گرفتن شرایط برگزاری اردوی زمستانی زمین را زیر کشت نمی‌بردند تا دست کم ۱۰ تیم لیگ برتری و دسته اولی از آن استفاده کنند و هزینه‌ها را در کشور خودمان انجام بدهند.”

این مسئله در حالی اتفاق می‌افتد که مسئولان همواره شعار میزبانی از تیم‌های حاضر در جام جهانی قطر را سر می‌دهند، جام‌جهانی‌ای که کمتر از دو سال دیگر به آغاز آن باقی مانده و برای آن هیچ کمپی ساخته نشده است.

یادداشت: مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17854
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.