• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

صلاحیت ۱۹ داوطلب انتخابات مجلس در هیات اجرایی شهرستان بندرلنگه تایید شد/ ۴ نفر انصراف دادند

  • کد خبر : 17572
  • 28 آذر 1398 - 1:07
صلاحیت ۱۹ داوطلب انتخابات مجلس در هیات اجرایی شهرستان بندرلنگه تایید شد/ ۴ نفر انصراف دادند

رییس مرکز حوزه انتخابیه غرب هرمزگان گفت: صلاحیت ۱۹ نفر از ۲۸ داوطلب نمایندگی یازدهیمن انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات اجرایی شهرستان بندرلنگه تایید شد.

فرماندار شهرستان بندرلنگه با اشاره به بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در هیات اجرایی شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: در این هیات با استعلام از مراجع چهارگانه صلاحیت‌ها بررسی شدکه ۱۹نفر از کاندیداها از تعداد ۲۸ نفر احراز صلاحیت شدند که ۵نفر آنها عدم احراز و ۴نفر نیز انصراف دادند.

وی افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیأت‌های اجرایی احراز نشده است ۴ روز مهلت خواهند داشت تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت استان اعلام کنند و هیأت نظارت نیز در مهلت قانونی ۲۰ روزه خود نسبت به بررسی شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده و همچنین سایر داوطلبان اقدام و اعلام نظر خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرلنگه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: همه مسؤولان در انتخابات بی‌طرفی را رعایت کنند ، وظیفه اصلی ما قانونگرایی وتوجه به مطالبات به حق مردم و ایجاد فضایی برای رقابت سالم بین کاندیداهایی است که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده باشند.

فرماندار شهرستان بندرلنگه اضافه کرد : آنچه امروزه برای ما مدیران ضروری است خدمت بی‌منت به مردم و کسب رضایت خداوند است. هر کدام از دستگاه‌های اجرایی باید به جامعه هدف خود صادقانه خدمت کنند.

نیکویی یادآور شد: در نظام اسلامی، رعایت و حفظ کرامت اخلاقی بر ما واجب است و یک مدیر خوب باید با اخلاق باشد و برای آینده‌ کاری و پیشرفت مجموعه خود برنامه‌ریزی دقیق و مستمری داشته باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17572
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.