• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

مراسم تجلیل از بسیجیان برگزار شد

  • کد خبر : 17423
  • 13 آذر 1398 - 22:13
مراسم تجلیل از بسیجیان برگزار شد

سرهنگ امیری در مراسم تجلیل از فرماندهان بسیجی از نقش بسیجیان در انقلاب صحبت کرد و دین ، رهبری امام و همراهی مردم را از عناصر مهم پیروزی انقلار معرفی نمود .

به گزارش کیشوندنیوز ، عصر روز سه شنبه ۱۲ آذر در سالن همایش های سپاه کیش از فرماندهان پایگاه ها، برگزیدگان نهمین جشنواره تابستانی مالک اشتر ، مسئولین بسیج دانشجویی، بسیج اقشار، هنرمندان، جامعه پزشکی و بسیجیان نمونه تجلیل شد.

در این جلسه فرماندهی سپاه کیش ، جانشین فرمانده سپاه استان هرمزگان و جمعی از مسئولین محلی جزیره کیش حضور داشتند .

جانشین فرمانده سپاه استان هرمزگان در سخنان خود به نقش بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیجیان سرباز ولایت هستند و برای اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب که فرمان رهبری است، باید پیش قدم باشند.

وی برای اجرایی شدن این فرمان از جوانان، تفکر و فرهنگ جوانان دهه۵۰ را خواست، زیرا برای پیشرفت و ادامه این انقلاب جوانان باید تفکر و عقیده جوانان آن دهه را داشته باشند تا خالصانه برای نظام تلاش کنند.

سرهنگ هدایت الله امیری ۳ عنصر دین، رهبری پیامبر گونه امام راحل و همراهی مردم را از عوامل اصلی پیروزی انقلاب دانست و گفت : این ۳ عنصر است که باعث پیروزی انقلاب شده و دین نقطه طلایی آن لذا برای زنده نگه داشتن انقلاب این ۳ عنصر باید در جوانان امروز تقویت شود.

وی افزود: با توجه به پیشرفت های زیادی که جامعه داشته و امکانات و اطلاعات زیادی که امروزه در اختیار مردم قرار گرفته نگه داشتن دین و دفاع از انقلاب بسیار دشوار شده است.

امیری کار جوانان امروز را بسیار سخت توصیف کرد زیرا عقل، ذهن و قلب جوان امروز در تیررس دشمن قرار دارد و بواسطه بمباران اطلاعاتی که به غلط در اختیار جوانان قرار میگیرد به تفکر آنان نفوذ پیدا کرده و در بسیاری از امور سست میکنند.

امیری رمز پیروزی و تداوم انقلاب را دین مداری نامید و از نقش مادر ، معلم ، مدرسه و مسجد به عنوان عرصه های کلیدی برای تربیت فرزندانی انقلابی نام برد که نقش به سزایی در تربیت جوانان انقلابی دارند.

وی ادامه داد: با همه اینها که دشمن راه های نفوذ بسیار به عقل و قلب ما دارد اما روحیه انقلابی که در ما نهادینه شده دشمن را در تمامی جبهه ها چه از اوایل انقلاب که در کنار جنگ اقتصادی، سیاسی ، نبرد تن به تن بوده و چه اکنون که با جنگ اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی، فرهنگی که به راه انداخته شکست داده ایم و باز هم شکست خواهیم داد.

در پایان این مراسم از فرماندهان ، بسیجیان نمونه و برگزیدگان نهمین جشنواره تابستانی مالک اشتر تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17423
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.