• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پیگیری مرکز ملی و منطقه ای قرنطینه اسب در جزیره کیش

  • کد خبر : 17395
  • 12 آذر 1398 - 14:48

درنشستی با حضور رئیس فدراسیون سوارکاری، مشاور رئیس فدراسیون جهانی سوارکاری و ثابت سرمایه گذار مجموعه سوارکاری، فرصت های بین المللی شدن این رشته ورزشی در جزیره کیش مورد بررسی قرار گرفت.

در راستای سیاستهای سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر توسعه فضای گردشگری و برگزاری رویدادهای ورزشی بین المللی در جزیره زیبای کیش و بهره گیری از ظرفیتهای بخش خصوصی صبح امروز جلسه ای با حضور، ژان پیر دورقبه» مشاور رئیس فدراسیون جهانی سوارکاری، دکترآخوندی عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی سازمان، دکتر افتاده مشاور مدیرعامل و مدیر حقوقی سازمان، دکتر نظری مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت، دکتر خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم و دیگر معاونین شرکت به همراه آقای مسعود خلیلی ریاست فدراسیون سوارکاری، آقای حسین ثابت از سرمایه گذاران قدیمی و بنام جزیره و هیات همراه برگزار گردید.

در این نشست ضمن بحث و گفتگو پیرامون فرصتهای این حوزه در جزیره زیبای کیش، آقای ثابت برنامه های خود را جهت ایجاد باشگاه سوارکاری و تبدیل جزیره به یک قطب ورزشی و گردشگری در منطقه تشریح نمود.

رئیس فدراسیون سوارکاری در خصوص امکان ایجاد نخستین قرنطینه اسب و تبدیل کیش به سایت قرنطینه ملی و منطقه ای پیشنهاداتی ارائه داد. خلیلی در ادامه از پیش بینی تسهیلات لازم جهت انتقال اسب به جزیره کیش از طریق خطوط هوایی و دریایی و همچنین برگزاری مسابقات بینالمللی نمایشگاه فروش و حراج اسب خبر داد.

آقای دکتر آخوندی نیز با بیان سیاستهای سازمان و اعلام آمادگی جهت انعقاد تفاهم نامه و همکاریهای لازم دراین خصوص اظهارداشت: توافقات خوبی در این حوزه درحال انجام است و مقرر گردیده کمیته ای ابعاد کارشناسی موضوع را بررسی و با توجه به طرح مشاور خارجی که از سوی فدراسیون مربوطه معرفی می شود گزارشات مناسب را جهت اتخاذ تصمیم در جلسه آتی، تهیه و تنظیم نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17395
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.