• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

حجت الاسلام احمد مروی: مردم با تأسی از قیام سرخ حسینی برای ترویج فرهنگ شهادت تلاش می کنند

  • کد خبر : 1698
  • 30 آبان 1395 - 17:20

مروی گفت: خداوند به برکت قیام امام حسین(ع) و اربعین حسینی، عزتی به مسلمانان بخشیده که باید قدردان آن باشیم، دشمنان اسلام از انعکاس رسانه‌ای این مراسمات مذهبی خودداری می‌کنند اما جنایات داعش و گروهک‌های تکفیری به طور مکرر منعکس می‌کنند و اسلام‌هراسی را به راه انداخته‌اند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: مردم با تأسی از قیام سرخ حسینی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ شهادت ‌تلاش می‌کنند.

به گزارش جماران، حجت‌الاسلام مروی ظهر امروز در مسجد خاتم الانبیاء کیش با اشاره به اهمیت زیارت اربعین، این زیارت را مختص امام حسین(ع) دانست و با اشاره به آثار و برکات اربعین سید و سالار شهیدان اظهار داشت: در دوران قبل از انقلاب برای شهدایی که در هر شهری به دلیل حضور در صحنه‌های اعتراض علیه حکومت استبدادی به شهادت می‌رسیدند مراسم اربعین برگزار می‌شد، این مراسمات اربعین شهدا در شهر به شهر برگزار و سقوط رژیم پهلوی را درپی داشت.

وی بیان‌داشت: در حال حاضر نیز با یک حرکت باشکوه و با عظمت مسلمانان و به ویژه شیعیان در ایام اربعین شاهدیم که نشان از عشق و ارادت خاص مسلمانان به ویژه اهل تسنن به اهل بیت(ع) و اباعبدالله الحسین(ع) دارد.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: چنین حرکتی در هیچ مذهب و مکتبی در روی کره زمین وجود ندارد و در تاریخ بشیریت بی‌نظیر است که در عرض یک هفته، ۲۰ میلیون نفر در مکان و شهری مقدس حضور یابند و تجدید بیعت کنند.

مروی گفت: خداوند به برکت قیام امام حسین(ع) و اربعین حسینی، عزتی به مسلمانان بخشیده که باید قدردان آن باشیم، دشمنان اسلام از انعکاس رسانه‌ای این مراسمات مذهبی خودداری می‌کنند اما جنایات داعش و گروهک‌های تکفیری به طور مکرر منعکس می‌کنند و اسلام‌هراسی را به راه انداخته‌اند.

وی تصریح‌کرد: جهانیان دین مبین اسلام را دین رحمت و مهربانی می‌شناسند اما دشمنان در تلاشند تا با عدم انعکاس پیاده‌روی اربعین و انتشار تصاویر و فیلم‌های جنایات داعش، چهره‌ای زشت از اسلام ناب محمدی را به جهانیان نشان دهند.

استاد حوره گفت: داعش و جریانات افراطی دست‌پرورده استکبار بوده و از طرف دشمنان نظام و اسلام حمایت و پشتیبانی می‌شوند و صحنه‌های جنایات آنان نیز توسط دستگاه‌های رسانه‌ای استکبار ضبط و در دنیا با هدف از بین بردن آبروی اسلام و مسلمانان منتشر می‌شود تا چهره‌ای خشن و بی‌رحم و آدم‌کش از اسلام نشان دهند اما از انعکاس حرکت عظیم پیاده‌روی خودداری می‌کنند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری ابرازداشت: دشمن برای زهر چشم گرفتن از مردم آن زمان، سر مبارک امام حسین(ع) و دیگر شهدای کربلا را به همراه اسراء شهر به شهر گرداندند و به مردم گفتند که اینها عزیزان علی(ع) و پیامبر(ص) هستند که اینگونه با آنان رفتار می‌شود، شما که عددی نیستید و از این طریق خواستند حکومت منفور خود را تداوم بخشند.

مروی بیان‌کرد: در حال حاضر نیز دشمنان با انعکاس فیلم و تصاویر از جنایات داعش قصد ترساندن و ایجاد رعب و وحشت در دل مسلمانان را دارند تا از اسلام و قرآن دوری کنند، اما دشمن غافل از این است که مردم با تأسی از قیام سرخ حسینی در جهت توسعه و ترویج فرهنگ شهادت تلاش می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1698
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.