• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

امحاء ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کیش

  • کد خبر : 16909
  • 16 مهر 1398 - 9:42
امحاء ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کیش

۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر همزمان با هفته نیروی انتظامی با حضور مسؤولان در جزیره کیش امحاء شد.

به گزارش کیشوند نیوز، همزمان با هفته نیروی انتظامی، ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در حاشیه آیین رژه نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه کیش با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه کیش، فرماندهان نظامی و انتظامی، رئیس دادگستری کیش و جمعی از مسؤولان جزیره مرجانی امحاء شد.

امنیت مهم‌ترین مولفه رونق و برون رفت از مشکلات

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای نیروی انتظامی و مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در شرایطی قرار داریم که یکی از مهم‌ترین مولفه‌های کشور برای رونق و برون‌رفت از مشکلات و معضلات ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت است.

وی با بیان اینکه امروز با وجود قرار داشتن در یک منطقه پرآشوب، ایران کشوری است امن، از نیروی انتظامی ویژه کیش برای ایجاد فضای مطلوب و مناسب برای سرمایه گذاری و رونق کسب و کار قدردانی کرد و افزود: به طور قطع اقتصاد زمانی رونق می یابد که بر پایه امنیت پایدار شکل بگیرد.

مظفری با تقدیر از نیروی انتظامی و ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف و استراتژی‌هایی که برای کیش تدوین شده است داشتن جزیره ای پاک است و وجود مواد مخدر در کیش به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

مواد مخدر باید از گردونه کیش خارج شود

وی تاکید کرد: از این جهت که تلاش گسترده ای برای کشف و مبارزه و امحاء مواد مخدر صورت گرفته قابل تقدیر است اما باید تلاش گسترده تری صورت بگیرد تا مواد مخدر از گردونه جزیره کیش خارج شده و هیچ گونه ماده مخدری به کیش وارد نشود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه گستره جغرافیایی کیش امکان پاکسازی کیش از مواد مخدر و محافظت از آن در برابر ورود و توزیع مواد مخدر را دارد تاکید کرد: با اشراف اطلاعاتی و استفاده از ابزار مناسب می توان از ورود و تردد افراد متخلف در حوزه مواد مخدر جلوگیری و برند جزیره کیش را حفظ کرد آن وقت می توانیم ادعا کنیم که در کیش وجود مواد مخدر به صفر رسیده است و کیش در این حوزه نمونه و پایلوتی برای کشور باشد.

وی با تقدیر از همدلی و همراهی مردم و مسؤولان و تمامی نهادها وارگان‌های دولتی و خصوصی در کیش با یکدیگر خاطر نشان کرد: در کشور هزینه های بسیاری برای مبارزه با مواد مخدر انجام شده و تعداد زیادی از نیروهای نظامی و انتظامی به شهادت رسیده اند و این به دلیل باور و اعتقاد ایمانی و انسانی است که نیروهای مسلح ما به آن رسیده اند و در این راه و برای مبارزه با مواد مخدر جان خود را از دست داده و به شهادت رسیده اند.

گفتنی است، به برکت اقتدار و توانمندی نیروهای نظامی و انتظامی، جزیره کیش با ۹۱٫۵ کیلومتر مربع وسعت در میان آب‌های نیلگون خلیج فارس از امن‌ترین شهرهای ایران اسلامی و خاورمیانه است./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16909
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.