• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مراسم روز آتش نشانی و ایمنی در جزیره کیش برگزار شد

  • کد خبر : 16818
  • 07 مهر 1398 - 16:33
مراسم روز آتش نشانی و ایمنی در جزیره کیش برگزار شد

مراسم روز آتش نشانی و ایمنی با حضور جمعی از آتش نشانان کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش ، این مراسم با حضور تعدادی از معاونان و مدیران شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از آتش نشانان در محل ایستگاه مرکزی آتش نشانی کیش برگزار شد.

مهندس بابک خالقی سرپرست معاونت مالی و اداری شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش ضمن تبریک فرا رسیدن این روز، آتش نشانی را یکی از بهترین و مهمترین مشاغل دانست و افزود: نجات یک انسان در حوادث مختلف کاری با ارزش و قابل ستایش است.

وی ضمن یادآوری حادثه پلاسکو یاد شهدای پلاسکو را گرامی داشت و عنوان کرد: از خودگذشتگی مهمترین خصیصه هر آتش نشان است. آتش نشانان با به خطر انداختن جان خود، از جان دیگران محافظت می کنند.

محمد امین سرمدی رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش نیز این روز را به همکاران خود تبریک گفت و آنان را حافظ جان و آرامش مردم خواند.

وی در خصوص عملکرد اداره آتش نشانی و ایمنی طی یکسال گذشته گفت: اداره آتش نشانی و ایمنی کیش ۲۴ ساعته با ۵۸ نیرو در سه ایستگاه در حال خدمات رسانی به ساکنان و گردشگران کیش است.

سرمدی افزود: آتش نشانان کیش از مهر ماه سال گذشته تا کنون در ۳۷۴ مورد اطفاء حریق و ۵۲۵ مورد رخداد از قبیل تصادف، گیر افتادن در آسانسور ، رفع حیوانات موذی و سایر حوادث شرکت کرده اند. همچنین کلاس های آموزشی رایگان نیز در ایستگاه شماره ۳ واقع در منطقه مرجان برای شهروندان دایر شد.

رییس آتش نشانی کیش با اشاره به اینکه تمام ساختمان های بلند مرتبه در کیش مجهز به تجهیزات اطفاء حریق هستند، یادآور شد: آتش نشانی کیش مجهز به نردبان ۵۴ متری است تا در حوادث احتمالی در برج های مسکونی خدمات رسانی کند.

وی در ادامه گفت: در بحث ساخت و سازهای جزیره نیز تمام قوانین ایمنی رعایت می شود و تمام ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره پس از اخذ تاییدیه اداره آتش نشانی می توانند پایانکار کسب کنند.

گفتنی است، در پایان این مراسم با اهدای لوح و گل از آتش نشانان تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16818
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام وخسته نباشید خدمت همکاران گرامی با آرزوی سلامتی و تندرستی برایشان از خداوند لایزال خواستارم