• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

از فوتبال تا جام جهانی ترامپولین در؛ بسته خبری “کیش ورزشی”

  • کد خبر : 16451
  • 13 شهریور 1398 - 3:58
از فوتبال تا جام جهانی ترامپولین در؛ بسته خبری “کیش ورزشی”

ورزش کیش این هفته خبرهای خوبی داشت که مهمترین آن را می توان دعوت محمدسیعدآبادی به اردوی تیم ملی ترامپولین کشور برای اعزام به جام جهانی روسیه عنوان کرد.

محمد سعیدآبادی به مسابقات جام جهانی روسیه اعزام می شود

اردوی آماده سازی تیم ملی ترامپولین بزرگسالان جهت اعزام به مسابقات جام جهانی روسیه از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۵ شهریور ماه به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود، که از سوی فدراسیون ژیمناستیک ج.ا.ا محمد سعیدآبادی ورزشکار شایسته جزیره کیش به مربیگری ماهان باژرنگ به آخرین اردوی آماده سازی قبل از اعزام به روسیه دعوت شد.

در این اردو محمد سعیدآبادی و محمدمهدی نجفی به سرمربیگری ناصر خضری و مربیگری ماهان باژرنگ به سرپرستی حسام الدین نواب حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است در این مسابقات ورزشکاران برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و محمد سعیدآبادی که تا کنون چندین مقام قهرمانی کشور و حضور در میادین جهانی  و بین المللی از جمله رقابتهای دانمارک و جمهوری چک و مقام پنجمی پیکارهای آسیایی فیلیپین را در کارنامه ورزشی خود دارد با شایستگی هر چه تمام در این رقابت مهم حضور خواهد داشت.

 



نونهالان سپک تاکرای جزیره کیش در کشور خوش درخشیدند

 

تیم سپک تاکرای نونهالان جزیره کیش که جوانترین تیم حاضر در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور بود با بازی های خوب و مقتدرانه خود در بین ۲۳ استان توانستند در حضور استعدادیابان به شایستگی حاضر شوند و با انتخاب مربیان و استعدادیابان دو تن از ورزشکاران تیم کیش موژان عابدلاتی و ماندگار یوسفی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

لازم به ذکر است دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی رشته سپک تاکرا از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ شهریور ماه به میزبانی رشت برگزار شد و تیم جزیره کیش با ترکیب موژان عابدلاتی، ماندگار یوسفی و مهتاب معصومیان به مربیگری سحر جهازی در این دوره از رقابتها حضور داشتند.

 

 



تیم فوتبال مقدسی کیش میزبان تیم فوتبال فولاد بردسیر کرمان

در هفته اول رقابتهای لیگ دسته سوم کشور تیم فوتبال مقدسی کیش در اولین دیدار خود روز پنج شنبه ۱۴ شهریور ماه از ساعت ۱۷ در استادیوم شماره یک المپیک کیش میزبان تیم فولاد بردسیر کرمان خواهد بود.

تیم مقدسی جزیره کیش در گروه ۵ با تیم های یزد لوله یزد، فولاد بردسیر کرمان، شهرداری منوجان، خلیج فارس میناب، رضوانی اصفهان، صنعت فولاد اصفهان، شهدا آران و بیدگل، فولاد هرمزگان، عقاب زاهدان، ۰۴ بیرجند و امید بتن نورآباد رقابت خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این رقابتها ۶۵ تیم در ۵ گروه ۱۳ تیمی به صورت تک دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند و در پایان این مرحله از هر گروه دو تیم به مرحله پایانی لیگ دسته سوم صعود می کند.

 



کسب عناوین تیمی و انفرادی تیراندازان جزیره کیش

تیم تیراندازی با کمان ریکرو دختران و پسران جزیره کیش به مربیگری سمیه ماهیگیران و ذبیداله سلیم اف که از تاریخ ۶ لغایت ۹ شهریور ماه در شهر اصفهان با حضور ۳۷۷ کماندار نونهال و نوجوان در قالب ۳۱ تیم از سراسر کشور حضور داشتند به دو مقام دوم تیمی و یک مدال برنز انفرادی دست یافتند.

در بخش تیمی دختران رده سنی نونهالان روشا منتظر شهری، یسنا پورماهانی و درسا سادات سقایی و در بخش پسران رده سنی نوجوانان کیان مرادی، پرهام شبانکاره و الیار فریدونی موفق به کسب مقام دوم تیمی و مدال نقره شدند.

در بخش انفرادی  پرهام شبانکاره رده سنی نوجوانان در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز را کسب کرد.

 

 



موفقیت تیم ترامپولین نونهالان کیش در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور

دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رشته ترامپولین از تاریخ ۹ لغایت ۱۱ شهریور ماه به میزبانی تبریز برگزار شد و تیم نونهالان کیش با ترکیب آرتین آردین زاده، محمدطاها تنهایی، امیرمحمد میرشفیعی و امیرعلی ربیعی در رده سنی ۱۱- ۱۲ سال به مربیگری ماهان باژرنگ موفق به کسب مقام سوم تیمی شدند.در این رده تیم های یزد و آذربایجان شرقی مشترکا در جایگاه نخست ایستادند و تیم کرمانشاه دوم شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16451
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.