• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تقویت گردشگری سلامت بین کیش و عراق/ بازدید جانشین استاندار کربلا از بیمارستان

  • کد خبر : 16389
  • 04 شهریور 1398 - 23:16
تقویت گردشگری سلامت بین کیش و عراق/ بازدید جانشین استاندار کربلا از بیمارستان

جاسم فتلاوی جانشین استاندار کربلا برای آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش و گسترش تعاملات در زمینه گردشگری سلامت بین کیش و عراق از امکانات این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار دکتر نادعلی نژاد رئیس بیمارستان کیش ضمن ارائه گزارشی ازفعالیت های گردشگری سلامت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و عمل های جراحی گردشگران سلامت کشور های حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی و آمریکایی دراین مجموعه  افزود:  بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی کیش تلاش می کند تا با ارتباط مستقیم و موثر با بازارهای هدف در زمینه جذب گردشگر از سوداگری و واسطه گری اجتناب شود .

فتلاوی نیز  ضمن ابراز خرسندی از امکانات و تجهیزات  استاندارد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و همچنین فضا سازی های کاربردی در این مرکز برای گردشگران سلامت گفت:بیمارستان کیش  بیشتر رشته های تخصصی مورد نیاز یک مرکز درمانی مجهزرا داشته و زیر ساخت ها و ظرفیت جذب گردشگر سلامت در این مرکز فراهم شده است.

وی افزود: در زمینه گردشگر درمانی ،کشور عراق  بازار هدف خوبی برای کیش است چون درکنار تقاضا برای خدمات درمانی ، توانمندی ، تجربه  و حاذق بودن پزشکان ایرانی در عراق جایگاه ویژه دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16389
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.