• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تحسین امام جمعه موقت کیش از تغییر در سازمان خصوصی‌سازی

  • کد خبر : 16333
  • 02 شهریور 1398 - 4:40
تحسین امام جمعه موقت کیش از تغییر در سازمان خصوصی‌سازی

امام جمعه موقت کیش جلوگیری‌ از خصوصی‌سازی‌های غلط را از ارکان اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: با تغییر سکان‌دار سازمان خصوصی‌سازی قدم‌هایی در این زمینه برداشته شده و ان‌شالله تداوم داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی سیدین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار داشت: تهیه و پیگیری برنامه‌های اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از ویژگی‌های دولتی است که در گام دوم انقلاب بتواند در مسیر درست قدم بردارد.

امام جمعه موقت کیش؛ اصللاح نظام بانکی، جلوگیری از واردات بی‌رویه، جلوگیری‌ از خصوصی‌سازی‌های غلط و اشتباه و حفظ ارزش پول ملی را از مطالبات مقام معظم رهبری در اجرای صحیح اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: در زمینه حفظ ارزش پول ملی قدم‌هایی برداشته شده است، با تغییر سکان‌دار سازمان خصوصی‌سازی قدم‌هایی نیز در این زمینه برداشته شده و ان‌شالله تداوم داشته باشد.

وی افزود: اما متاسفانه هنوز در دو امر نظام بانکی و و جلوگیری از واردات بی‌رویه ضعف‌های اساسی وجود دارد که با همت و دقت دولت قدم‌های خوبی برداشته خواهد ‌شود.

وی التزام عملی به شعارهای انقلاب و حمایت از جریان انقلابی را لازمه حرکت در مسیر گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: دوست و دشمن را باید بشناسیم، بتوانیم سایه اقتدار جمهوری اسلامی را در تمام عالم بیافکنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در خطوط دریایی سایه اقتدار حقیقی و اصیل ایران اسلامی بر سر ابر قدرتانی چون انگلیس و آمریکا انداخته شده است، از امروز به بعد نفت‌کش‌های ایرانی در آب‌ها حرکت می‌کنند و از تنگه‌های بین‌المللی عبور می‌کنند و هیچ کشوری به خودش اجازه نمی‌دهد مقابل آنها بایستد و کارشکنی کند، چون می‌دانند هر هرحرکتی انجام دهند ایران با تمام قوای خودش برای پاسخ گفتن آماده است.

وی در پایان با تبریک فرار سیدن روز مباهله گفت: این روز باید یکی از امور وحدت آفرین بین اهل سنت و شیعه باشد، یک عیدی است که عظمت اسلام را به همه ادیان نشان داده است و باید توجه بیشتری به این روز بزرگ و با عظمت داشت.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16333
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.