• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سادات نجفی: اسپانسر جشنواره باید تضمین‌های لازم را بدهد/ بازارها در ورودی فرودگاه به گردشگران معرفی می‌شوند

  • کد خبر : 16000
  • 19 تیر 1398 - 17:41
سادات نجفی: اسپانسر جشنواره باید تضمین‌های لازم را بدهد/ بازارها در ورودی فرودگاه به گردشگران معرفی می‌شوند

سادات نجفی با عنوان اینکه عدم شفافیت در بعضی از اسپانسرها در سال های گذشته مشکلاتی را به وجود آورد، گفت: اگر اسپانسری قرار است وارد جشنواره شود حتما باید تضمین‌های لازم از آنها اخذ گردد.

به گزارش کیشوند نیوز، نشست خبری که به منظور برگزاری بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش با حضور رحمان سادات نجفی رییس جامعه بازاریان کیش برپا شد.

رحمان سادات نجفی در این نشست از همراهی موثر جامعه بازاریان برای برگزای بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش خبر داد و گفت: جامعه بازاریان همانند سنوات گذشته در بخش جوایز نقدی و غیر نقدی و اسپانسرینگ همکاری لازم را داشته و تاکنون هیچگونه مشکلی نداشتیم.

وی افزود: در سال ۹۶ آپارتمان جشنواره را جامعه بازاریان اهدا کرد و در مراسمی اهدای این جایزه به‌صورت شفاف و رسانه‌ای برگزار شد، در یک مراسم دیگر کلید و سند آپارتمان داده شد.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش بیان کرد : عدم شفافیت در بعضی از اسپانسرها در سال های گذشته مشکلات زیادی را بوجود آورد، هنوز برخی از برندگان جشنواره به‌دنبال جوایز خود هستند.

وی خاطر نشان کرد: اگر اسپانسری قرار است وارد جشنواره شود حتما تضمین‌های لازم از آنها اخذ گردد.

سادات نجفی از طراحی پلتفرم قرعه کشی‌ها خبر داد و گفت: با همکاری شرکت‌های تله کیش و آی‌کیش که هر دو از شرکت‌های وابسته به سازمان منطقه آزاد هستند، پلت‌فرمی طراحی گردید که عملاً پلت فرم قرعه کشی ستاد جشنواره در اختیار شرکت‌های تله کیش و ای کیش است.

وی گفت: برای جشنواره امسال با کمک یکی از اسپانسرها توانستیم ۷ خودرو ۲۰۶ را برای قرعه کشی‌های هفتگی تهیه کنیم و در چند روز آینده این خودروها بر روی استندها در سطح جزیره قرار خواهد گرفت. البته اسپانسرهای دیگری از جامعه بازایان برای رونق گرفتن جشنواره فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: کانتری در فرودگاه ساماندهی شده برای معرفی بازارهای کیش تا چند روز آینده تکمیل می‌شود و تمام برنامه‌های بازارها را بتوانیم اطلاع‌رسانی کنیم و امیدواریم در طول جشنواره هم کمک حال ستادبرگزاری جشنواره باشیم.

در پایان سادات نجفی سازمان منطقه آزاد را مخاطب قرار داد و اظهار داشت: بخش گردشگری تنها و بدون پشتوانه رها شده و توسعه جزیره در گردشگری فعال است. هر چند کمک های بخش خصوصی همراه این بخش بوده اما در فضای کسب و کار اکنون جذب اسپانسر کاری بسیار دشوار است و بدون همراهی و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش میسر نیست.

انتهای پیام/* ملیحه ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16000
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام من طرحی دارم که اگر در کیش اجرا بشه فوقعالاده گردشگر جذب میکنه و سود بالایی خواهد داشت واگر به ثبت برسه و فقت در ایران اجرا بشه توریست های فراوانی خواهد داشت