• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رژیم صهیونیستی قصد سلطه سیاسی و اقتصادی بر دنیا را دارد/ انقلاب اسلامی باعث توقف و عقب‌نشینی آنها شد

  • کد خبر : 15667
  • 11 خرداد 1398 - 8:10
رژیم صهیونیستی قصد سلطه سیاسی و اقتصادی بر دنیا را دارد/ انقلاب اسلامی باعث توقف و عقب‌نشینی آنها شد

سخنران راهپیمایی روز قدس کیش و عضو مجلس خبرگان رهبری با عنوان اینکه رژیم صهیونیستی قصد سلطه سیاسی و اقتصادی بر دنیا را دارد، گفت: آنها برنامه ریزی کردند که بر مراکز اقتصادی جهان مسلط شوند که این کار امروز به نتیجه رسیده است.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم راهپیمایی روز قدس در جزیره زیبای کیش هم‌زمان با سراسر کشور و با استقبال گسترده ساکنان و گردشگران این جزیره برگزار شد.

ساکنان کیش با زبان‌های روزه و در دما و رطوبت بالای هوا در آخرین روز از ماه مبارک رمضان به خیابان آمدند و با سر دادن شعارهای «مرگ‌ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیزم اعلام کردند.

در پایان راهپیمایی و پیش از خطبه‌های نماز جمعه، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنران این مراسم بود و به تشریح نحوه شکل‌گیری رژیم صهیونیزمی و اشغال فلسطین پرداخت.

غلامرضا مصباحی مقدم در ابتدای سخنان خود اشغال فلسطین را توطئه‌ای از سوی انگلیس عنوان کرد و گفت: حدود ۷۰ سال قبل با توطئه حساب شده انگلیس، کشور فلسطین توسط رژیم صهیونیزمی اشغال شد، برای این کار نقشه‌های بلند مدتی کشیده شد تا یهودیان سراسر جهان در این نقطه دور هم جمع شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: در طول تاریخ و از زمان حضرت ابراهیم(ع) سرزمین فلسطین مبارک شناخته می‌شود، قبل از اسلام ساکنان این سرزمین مسیحی بودند که بعد از آن اسلام به‌طور مسالمت آمیز و بدون هیچ‌گونه خونریزی به این سرزمین وارد شد، این سرزمین به‌عنوان سرزمین یهودی هیچ‌گاه شناخته نشده است، حضرت ابراهیم هم نه یهودی بود و نه نصرانی، او یک مسلمان بود.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیزمی قصد سلطه سیاسی و اقتصادی بر دنیا را دارد، گفت: آنها برنامه ریزی کردند که بر مراکز اقتصادی جهان مسلط شوند که این کار امروز به نتیجه رسیده است.

مصباحی مقدم افزود: در آمریکا ۵ میلیون نفر یهودی است که بر ۳۰۰ میلیون آمریکایی تسلط دارد، افشا و اظهار این مطلب در آمریکا خط قرمز است و مردم از بیان آن هراس دارند، هرکس بخواهد رئیس جمهور آمریکا شود یا در کنگره نقش آفرینی کند باید از لابی صهیونیزم عبور کند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیزم داعیه نیل تا فرات را در سر دارد، ادامه داد: نقشه آنها این است که جهان اسلام برای مقابله با این اشغال‌گری یکپارچه و آرام نباشد، می‌بینید که هر سال به طریق مختلف منطقه غرب آسیا دائماً در حال تنش است و ۷۰ سال است که آرامش ندارد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان، آنها زمین می‌گرفتند و از سوی دیگر قطعنامه‌های سازمان ملل برای رسمیت بخشیدن به آن صادر می‌شد، این انقلاب اسلامی بود که حرکت رژیم صهیونیزمی را متوقف کرد و حتی به عقب راند.

وی ادامه داد: پیش از انقلاب جنوب لبنان را گرفته بودند، اما بعد از انقلاب و با شکل‌گیری حزب‌الله لبنان مجبور به عقب نشینی شدند.

مصباحی مقدم گفت: پیش از انقلاب اسلامی، ۱۱ گروه برای مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیزمی در فلسطین فعالیت می‌کرد که ۱۰ تای آنها ریشه سوسیالیسمی داشتند و هدف مقاومت را دنبال نمی‌کردند، سازمان‌های سوسیالیسمی سقوط کردند و این انقلاب اسلامی بود که مبارزه فلسطینی‌ها را از یک حرکت قومی، اشتراکی، عربی به یک حرکت عمومی و اسلامی و شهادت پذیر تبدیل کرده است.

وی عنوان کرد: می‌بینیم اغلب جریان‌هایی که امروز در فلسطین وجود دارد، برای آزادسازی قدس قدم برمی‌دارند و اگر همین راهپیمایی‌های روز قدس نبود، امروز سخنی از فلسطین نبود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به معامله قرن که از سوی رئیس جمهور آمریکا مطرح شد اشاره‌ای کرد و گفت: معامله قرن، معامله ظالمانه و خائنانه‌‌ای است که محقق نخواهد شد، آنها می‌خواهند فلسطینی‌ها سرزمینشان را رها کنند و در جای دیگری مستقر شوند.

وی اظهار داشت: امروز نفوذ منطقه‌ای ایران به حدی است که در کنار مرزهای فلسطین اشغالی قرار داریم، ان‌شالله دیری نخواهد پایید که همین حرکت‌هایی که آغاز شده، دولت اسرائیل پایان خود را ببیند امیدواریم فلسطینیان به‌زودی به سرزمین خود برگردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15667
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.