• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

مددجویان بهزیستی کیش نیازمند توجه بیشتر خیرین/ توزیع ۱۰۰ سبد کالای غذایی ویژه ماه رمضان

  • کد خبر : 15597
  • 01 خرداد 1398 - 18:05
مددجویان بهزیستی کیش نیازمند توجه بیشتر خیرین/ توزیع ۱۰۰ سبد کالای غذایی ویژه ماه رمضان

رئیس اداره بهزیستی کیش گفت: ۱۰۰ سبد کالای غذایی به ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان در بین مددجویان در ماه مبارک رمضان توزیع شد.

شقایق کهورزاده به تشریح فعالیت این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر بهزیستی کیش حدود ۱۳۰ مددجو در حوزه توانبخشی، ۴۹ مددجو در حوزه اجتماعی شامل زنان سرپرست خانوار، ۸ مددجود هم در حوزه پیشگیری مربوط به بیماری‌های خاص را تحت پوشش دارد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان حدود ۱۰۰ سبد کالای غذایی حاوی روغن، برنج، ماکارونی، شکر قند، رب گوجه فرنگی و … با ارزش ریالی حدود ۳۰۰ هزار تومان بین مددجویان توزیع شد.

رئیس اداره بهزیستی کیش ادامه داد: تعداد مددجویان ما از افرادی که به آنها ارزاق داده شد بیشتر است، چون ارزاق فقط به افراد کاملاً بی‌بضاعت داده شد، این بسته‌های غذایی توسط خیرین تهیه شده بود و هرچه تعداد خیرین بیشتر باشد بدون شک می‌توان خدمات بیشتری ارائه داد.

کهورزاده ابراز داشت: امسال توسط یکی از خیرین برای ۸۰ نفر از خانوارهای تحت پوشش بهزیستی از گوشتی که با ارز دولتی وارد کیش شده بود برای هر نفر ۳ کیلو تهیه شد.

وی ادامه داد: ۳ کارتن اسباب بازی برای دانش‌آموزان، توزیع حدود ۶۰۰ کیلوگرم ماهی در بین ۶۰ خانوار و ۱۲۳ میلیون تومان وسایل کمک توانبخشی به مددجویان تعلق گرفت.

وی در ادامه تأمین مسکن را نیاز ضروری و حال حاضر افراد تحت پوشش بهزیستی کیش عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه در جزیره کیش هزینه‌های زندگی و اجاره مسکن خیلی بالاست و افراد تحت پوشش بی‌بضاعت هستند، بسیار خوب بود که فکری به حال مسکن آن‌ها می‌شد و به طریقی به آنها کمک هزینه مسکن تعلق بگیرد تا زمانی که توانمند شوند.

این مقام مسؤول به وضعیت اسکان زنان سرپرست خانوار در مسکن سبز نیز اشاره کرد و گفت: سال آخر که دکتر مونسان در حال رفتن بود قرار شد همه زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی صاحب خانه شوند، اما هنگام تحویل مسکن سبز، حدود هشت نفر را به ما اعلام کردند، که در نهایت ۶ نفر در این منازل ساکن شدند که از این بابت هم خدا را شاکریم.

کهورزاده در پایان با ذکر این نکته که با توجه به شرایط بد اقتصادی معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی مشکلات بسیاری دارند، گفت: از تمامی خیرین خواهشمندیم که هرچقدر برای آنها مقدور است چه نقدی و چه به‌صورت کالا و حتی اگر مقدار آن کم باشد، کمک کنند./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15597

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.