• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

هشدار امام جمعه کیش نسبت به فعالیت عرفان‌های کاذب و تشیع انگلیسی/ وضعیت مسکن برخی کارگران در شأن کیش نیست

  • کد خبر : 15346
  • 30 فروردین 1398 - 21:54
هشدار امام جمعه کیش نسبت به فعالیت عرفان‌های کاذب و تشیع انگلیسی/ وضعیت مسکن برخی کارگران در شأن کیش نیست

امام جمعه کیش نسبت به فعالیت گروه‌های عرفان‌های کاذب و تشیع انگلیسی در این جزیره هشدار داد و از سربازان گمنام امام زمان (عج) خواست تا این فعالیت‌ها را بیشتر رصد کنند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری فارس کیش، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه امروز ضمن تبریک سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، افزود: این روز به نام روز جهانی مستضعفان نام‌گذاری شده است و امید مستضعفان جهان به منجی عالم بشریت است و ان‌شالله با ظهور ایشان جهان پر از عدل و داد می‌شود.

وی با اشاره به نام‌گذاری نیمه شعبان به‌عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) ادامه داد: وزارت اطلاعات یکی از مهمترین وزارتخانه‌ها در کشور و افتخاری برای نظام اسلامی است و به فرموده مقام معظم رهبری، چشم بیدار نظام است که به طور شبانه‌روز برای حفظ امنیت کشور تلاش می‌کنند.

حسن زاده با عنوان اینکه دشمن امروز در تمامی زمینه‌ها به‌دنبال ایجاد نا امنی و مزاحمت در کشور است، افزود: امروز در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم، اما نباید از دیگر حوزه‌ها نیز غافل شد، یکی از این حوزه‌ها بحث اعتقادی است که در کیش هم باید در آن مراقبت شود، دشمن می‌خواهد باورها را تغییر دهد و جوانان را از دین خارج کند.

وی عرفان‌های کاذب را یکی از مصادیق ایجاد گمراهی در اعتقادات ذکر کرد و گفت: مواظب باشید هرکسی حرفی از عرفان زد باور نکنید، اینها عرفان‌های دروغین است، در جلسات‌شان شرکت نکنید، به مرحله‌ای نرسد که دیگر کار از کار گذشته باشد، بحمدلله اطلاعات اشراف خوبی به این موضوعات دارد و به‌خوبی آنها را رصد می‌کند و واقعا هم مبارزه می‌کند، اما عرفان‌های کاذب در همه جهان، ایران و در شهر کیش هم دیده می‌شود و باید با آنها مبارزه کرد.

امام جمعه کیش گفت: تشیع انگلیسی یکی دیگر از مصادیقی است که دشمن با استفاده از آن به‌دنبال خدشه‌دار کردن اعتقادات است، از طریق دین و ائمه و امام حسین(ع) در حال و ورود هستند، از عزیزان در اداره اطلاعات می‌خواهم که به‌ شدت با این افکار غلطی که به‌دنبال تغییر باورهای ما هستند، مبارزه کنند.

وی ادامه داد: شیعه انگلیسی شوخی هم ندارد؛ ببینید چند شبکه را اداره می‌کنند، مگر می‌شود یک نفر شبکه‌های مختلفی در اختیار داشته باشد، پول آنها از کجا می‌آید؟ چرا ما نمی‌توانیم این حرکت عظیم را انجام دهیم؟ این نشان می‌دهد که واقعاً سرویس‌های جاسوسی انگلیس دارند تزریق می‌کنند، از همه مردم می‌خواهم حتی اگر هیئت هم می‌روید در مسیری حرکت کنید که مورد تأیید مراجع است.

حسن زاده در بخش دیگری از سخنان خود سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و افزود: سپاه فراتر از یک نهاد است و نمی‌توان گفت که کارش فقط فعالیت نظامی است، در اساسنامه تشکیل سپاه مأموریت‌های فراوانی برای آن تعریف شده است که نگهبانی از انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن یعنی استقلال، آزادی و عدالت اجتماعی یکی از آنهاست.

وی افزود: سپاه در هر زمینه‌ای ورود کرده به‌خوبی عمل کرده است و به‌همین دلیل است که امروز مورد خصومت دشمنان مخصوصاً آمریکا قرار دارد، ما به آنها می‌گوییم از سپاه و انقلاب اسلامی عصبانی باش و از عصبانیت بمیر.

خطیب نماز جمعه کیش در ادامه یکی از مهمترین ارکان پیشرفت کشور را کارگران عنوان کرد و اظهار داشت: طراحان اقتصادی در نبود کارگران عقیم می‌شوند، باید قدر آنها را دانست.

وی گفت: متأسفانه وضعیت معیشت کارگران خوب نیست، در کیش هم مسئولان وظیفه دارند توجه ویژه‌ای به وضع معیشت کارگران به خصوص در زمینه مسکن آنها داشته باشند، گاهی دیده می‌شود چند خانوار در یک خانه زندگی می‌کنند که این نه در شأن کیش و نه در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران است، امنیت شغلی کارگران هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15346
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.