• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

درحال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح بازار هستیم/ کمترین آمار شکایت را در نوروز امسال داشتیم

  • کد خبر : 15219
  • 21 فروردین 1398 - 18:45
درحال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح بازار هستیم/ کمترین آمار شکایت را در نوروز امسال داشتیم

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش گفت: در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بازارها هستیم و تا کنون حدود ۴ تریلی کالای مورد نیاز از طرف بازاریان کیش به سیل‌زدگان اهدا شده است.

یه گزارش کیشوند نیوز، رحمان سادات نجفی شامگاه سه‌شنبه در هشتاد و ششمین جلسه شورای اداری با تبریک اعیاد شعبانیه و تبریک سال نو و تقدیر از ستاد نوروزی کیش گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال در بحث پذیرایی از مسافران نوروزی سنگ تمام گذاشته شد و کمترین آمار شکایت را در این زمینه داشتیم.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده ورود گردشگر در ۲۲ بهمن ۹۷، انتظار می‌رفت امسال نوروز شلوغ‌تری را داشته باشیم، اما به‌دلیل مشکلات جوی به‌وجود آمده در کشور به نسبت این‌چنین نشد.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش ادامه داد: با این حال کاهش گردشگر نداشتیم و این در حالی است که استان هرمزگان با ۳۴ درصد کاهش گردشگر مواجه بوده است و از این بابت از تمامی زحمت‌کشان در این ایام تشکر می‌کنم.

وی در ادامه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و اقدامات جامعه بازاریان کیش پرداخت و گفت: به‌‌نظر من فاجعه و خسارت مالی سیل در ۴ استان کشور عمیق‌تر از زلزله کرمانشاه است، اما متأسفانه فضایی برای تهییج مردم جهت کمک به‌سیل‌زدگان مشاهده نمی‌شود، خواهشمندیم که از همین امروز شروع به ایجاد این فضا کنیم و ما هم درصدد آن هستیم تا این فضا را در جزیره کیش به‌وجود بیاوریم. 

سادات نجفی با عنوان اینکه دشمن همواره به فکر سوءاستفاده از مشکلاتی است که برای مردم به‌وجود می‌آید، گفت: خوشبختانه در جزیره کیش انسجام و همدلی بسیار خوبی در بین نهادها و مسؤولان وجود دارد و امید است بتوانیم با کمک بخش خصوصی و نهادهای مستقر کمک‌های بیشتری را برای مردم جمع‌آوری کنیم.

وی تصریح کرد: تمامی‌ کمک‌های جمع‌آوری شده توسط جامعه بازاریان کیش به هلال احمر داده می‌شود و از این طریق به سیل‌زدگان منتقل می‌شود، سعی می‌کنیم کمک‌های نقدی را نیز به غیر نقدی تبدیل کنیم و بعد آنها را برای سیل‌زدگان ارسال کنیم، با این کار می‌توانیم حدود دو برابر کالاهای مورد نیاز با مبالغ نقدی جمع‌آوری شده را تهیه کنیم.

مدیرعامل جامعه بازاریان کیش ادامه داد: در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بازارها هستیم، در حال حاضر مکانی در جلوی بازار «رویامال» برای جمع‌آوری کالاهای مردمی برپا کردیم، تا الان به اندازه حدود ۴ تریلی مواد غذایی و کالای مورد نیاز از طرف بازاریان کیش به سیل‌زدگان اهدا شده است.

سادات نجفی از استقرار پایگاه‌هایی خارج از بازارها برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل زدگان در روزهای آتی خبر داد و گفت: امیدواریم با فضای تبلیغاتی که از این پس به‌وجود می‌آید در بحث کمک به سیل زدگان شرمنده هم‌وطنان‌مان نشویم، آمادگی این را داریم که این‌چنین برنامه‌هایی را به‌منظور امور خیریه به‌طور فصلی در جزیره کیش نیز برگزار کنیم./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15219
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.