• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

درخواست حجت الاسلام حسن زاده از کیشوندان برای کمک حداکثری به سیل‌زدگان

  • کد خبر : 15169
  • 16 فروردین 1398 - 17:53
درخواست حجت الاسلام حسن زاده از کیشوندان برای کمک حداکثری به سیل‌زدگان

حجت الاسلام حسن زاده گفت: همان‌طور در زلزله اخیر دو الی سه هواپیما از اجناس را برای کمک فرستادید، انتظار می‌رود که همه اقشار این جزیره دست به دست هم دهند و مردم سیل زده را یاری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده با اشاره به فرارسیدن ماه پرفیض شعبان به فضیلت‌های این ماه را برشمرد و گفت: در آستانه یک ماه پر عظمت قرار داریم، ماه شعبان از چند منظر اهمیت به‌سزایی دارد، این ماه ماهی است که شخصیت‌های بزرگی از امامت و ولایت از جمله امام حسین(ع)، حضرت عباس(ع)، امام سجاد(ع) و ولادت حضرت حجت ابن الحسن (عج) در آن متولد شده‌اند و بخش عمده‌ای از اعیاد در هفته آینده است. 

وی ادامه داد: ویژگی دیگر ماه شعبان این است که این ماه منصوب به پیامبر(ص) است و دیگرویژگی اینکه این ماه مثل ماه رجت مقدمه ورود به ماه پرفیض رمضان است، در ماه‌های رجب و شعبان باید خودمان را برای ماه رمضان آماده کنیم.

حسن زاده در ادامه با اشاره به روز پاسدار و ولادت امام حسین‌(ع) گفت: پاسداری یک فرهنگ، عزت و افتحار است، پاسداری از دین و انقلاب صرفاً یک حرکت نظامی نیست. 

وی با عنوان اینکه سپاه با نام فداکاری، ایثار و معنویت شناخته می‌شود اظهار داشت: پاسداری جنبه عقیدتی، سیاسی و فداکاری دارد و پاسداران ما واقعاً فداکار هستند، هم آنهایی که در اوایل انقلاب فعالیت می‌کردند و هم پاسدارانی که امروز هستند و پاسداران آینده نیز باید اینچنین فداکار و با ایمان و ایثارگر باشند.

خطیب نماز جمعه کیش با اشاره به حوادث سیل اخیر در کشور و عملکرد نیروهای سپاهی و نظامی گفت: در جریان سیل اخیر سپاه پاسداران توانست به‌خوبی خودش را نشان دهد، مخصوصاً با حضور فرماندهان رده‌ اول سپاه در جریان سیل زدگان به‌خوبی نشان دادند که آنها فداکار و دلسوز هستند، این نشان می‌دهد که سپاه امروز هم اهل فدارکاری است و ما هم از آنها تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی عنوان مرد: سال جدید با بازندگی در سراسر کشور آغاز شد، سال‌ها بود که مردم از خشکسالی می‌نالیدند، امسال نعمت بسیار خوبی آمد، در کیش هم قبل از سال شاهد بارش باران بودیم، به برکت این باران از خطر خشکسالی نجات پیدا کردیم و باید ملت ایران خدا را شکر بگوید، اما در کنار این باران سیلی که در برخی از استان‌ها جاری شد متأسفانه خسارت‌های زیادی را به‌وجود آورد و حدود ۴۰۰ شهر و روستا گرفتار این سیل شدند.

حسن زاده تصریح کرد: سیل اخیر به نمایشی از همدلی و وحدت بین مردم و مسئولان تبدیل شد، بسیاری از مقام‌های عالی‌رتبه نظامی و نیروهای ارتش و سپاه و دولت در کمک رسانی شرکت داشتند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در یک روز تعطیل و در روز ۱۳ فروردین افزود: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب هم دغدغه بسیاری در این موضوع داشتند و یکی از خواسته‌های ایشان کمک همگانی به سیل زدگان بود، در کمک‌رسانی کیش باید در حد کیش کمک کند، مردم از ما ساکنان جزیره کیش توقع دیگری دارند، همان‌طور در زلزله اخیر دو الی سه هواپیما از اجناس را برای کمک فرستادید، انتظار می‌رود که همه اقشار این جزیره دست به دست هم دهند و مردم سیل زده را یاری کنیم.

امام جمعه کیش در پایان از عملکرد مسؤولان جزیره کیش در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد و گفت: طبق گزارشات رسیده مسؤولان جزیره کیش در ایام نوروز عملکرد قابل قبولی داشتند از همه آنها  تقدیر و تشکر می‌کنم./ فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15169
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.