• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه علوم و فنون کیش برگزار شد

  • کد خبر : 15116
  • 04 فروردین 1398 - 18:23
تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه علوم و فنون کیش برگزار شد

با حضور اعضای هیأت مدیره مؤسسه، مراسم معارفه دکتر داریوش سلیمی بعنوان مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش، روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه، با حضور اعضای هیأت مدیره مؤسسه، مراسم معارفه آقای دکتر داریوش سلیمی بعنوان مدیرعامل مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش برگزار گردید.

در ابتدا، آقای دکتر پورعلی ریاست محترم هیأت مدیره، در خصوص جایگاه مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش بعنوان نهاد آموزش، پژوهش و ارتباطات علمی و دانشگاهی تأکید کرد که با دستان پرتوان قطعاً دنبال خواهد شد و افزود: مؤسسه در کسب و کارهای نوپا، تعاملات فناورانه و دانشگاهی، توسعه و ارتقای مهارتهای فنی و حرفه‌ای در منطقه پیشگام می‌باشد، نوآوری‌های دمادم و خلاقیت مستمر و به هنگام که برای نهاد علمی مؤثر بوده یکی از مأموریت‌های خطیر مؤسسه است.

وی افزود: اعتماد به علم و فرآیندهای علمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد که بسیاری از قدرتها ریشه در علم و فناوری دارد. تلاش خستگی ناپذیر برای کسب دستاوردهای علمی محیر و باورنکردنی است.

در ادامه این مراسم از زحمات اعضای هیأت مدیره جناب آقایان زمانی، دکتر حاتمی و سرکار خانم خالقی قدردانی شد و آرزوی توفیق برای جناب آقای دکتر جوادپور و خیرمقدم برای آقای دکتر سلیمی داشتند.

سپس، آقای دکتر جوادپور گزارش جامعی از عملکرد یکساله مؤسسه ارائه داد و گفت: با تأکید بر یکی از اهداف خود مبنی بر ایجاد فضای احترام و اعتماد در مؤسسه، از همراهی و همکاری تمامی مدیران و پرسنل تشکر و قدردانی می کنم.

در ادامه، آقای دکتر سلیمی بعنوان مدیرعامل جدید مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش ضمن معرفی سوابق و تجربیات خود، یکی از اهداف اصلی پذیرش این مسئولیت را رسیدن مؤسسه به جایگاه یک دانشگاه بین‌المللی نه تنها در سازمان منطقه آزاد کیش بلکه در سطح ملی عنوان کرد و گفت: تحقق این امر منوط به همکاری و همراهی تمامی پرسنل مؤسسه می باشد، قطعاً مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش می تواند بال علمی و پژوهشی سازمان منطقه آزاد کیش باشد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از زحمات آقای دکتر جوادپور در طول تصدی گری قدردانی بعمل آمد.

همچنین، حکم انتصاب دکتر سلیمی بعنوان مدیرعامل جدید مؤسسه آموزشی علوم و فنون کیش به وی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15116
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.