• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

داریوش سلیمی سکان دار معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 20796
  • 17 دی 1399 - 15:02
داریوش سلیمی سکان دار معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش

طی حکمی از سوی غلامحسین مظفری، داریوش سلیمی به عنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش کیشوندنیوز، جلسه معارفه سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری با حضور غلامحسین مظفری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، صبح چهارشنبه ۱۷ دی در سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد.

مظفری در این جلسه ضمن اشاره به شایستگی و تجربیات ارزنده داریوش سلیمی سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بر اهمیت تعامل میان دستگاه های اجرایی در این منطقه تاکید کرد و گفت: با توسعه زیرساخت های جزیره کیش، بسترهای لازم جهت معرفی این منطقه به عنوان پایلوتی برای ایران هوشمند در سطح کشور فراهم شده است.

وی تصریح کرد: با تدوین برنامه راهبردی سه ساله سازمان منطقه آزاد کیش فعالیت ها در حوزه های مختلف این منطقه با جدیت تمام ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که در آستانه پایان دوره دوازدهم دولت تدبیر و امید هستیم و جزیره از نظر ساختاری متفاوت تر از دیگر مناطق آزاد است خاطر نشان کرد: با هم افزایی دیگر مناطق آزاد کشور اقداماتی از جمله “آی تی، پنجره واحد، ارتقای کیفیت و سرعت برنامه های تدوین شده، تفاهم نامه حمل و نقل هوشمند” با جدیت تمام دنبال می شود.

غلامحسین مظفری بر لزوم اهمیت اجرای تفاهم نامه های امضا شده با مجموعه های مختلف در قالب طرح های مطالعاتی اشاره داشت و افزود: تعریف چارچوب کلی برای ارزیابی طرح های مطرح شده و همچنین تسریع در اجرای آنها از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد کیش است.

به گفته مظفری مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش یکی از ارکان اصلی این سازمان است از این رو با به کار گیری دانش روز، فناوری ها پیشرفته و همچنین برگزاری دوره های آموزشی فشرده در سطوح مختلف بر سرعت و کیفیت فعالیت ها افزوده خواهد شد.

وی بر اهمیت فعالیت تمام حوزه های سازمان منطقه آزاد کیش از جمله حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در زمینه تامین مالی و به روز رسانی سیستم ها اشاره داشت و گفت: در حوزه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری به یک وضعیت مطلوبی رسیدیم و سرمایه گذاری و وضعیت طرح ها در این منطقه مشخص شده است و تا یک سال آینده شاهده تحولات اقتصادی و عمرانی خواهیم بود.

غلامحسین مظفری با بیان این که هوشمند سازی و شفاف سازی زمینه ساز آگاهی بخشی به فعالان اقتصادی درخصوص فرآیند سرمایه گذاری در این منطقه است اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد کیش برای جذب و تسهیل فرایند سرمایه گذاری در این منطقه یک تعامل سازنده و ارتباط نزدیک با سرمایه گذار را ایجاد کرده است.

مظفری در ادامه تصریح کرد: نباید به راحتی از کنار موضوعات گذر کنیم، بلکه باید با برگزاری نشست های تخصصی با سرمایه گذارها نسبت به حل مسائل پیش رو اقدام کنیم.

داریوش سلیمی سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش نیز در ادامه این جلسه با اشاره به زمان باقی مانده برای اتمام فعالیت های آغار شده و تاکید بر ساماندهی طرح های موجود در حوزه های مختلف افزود: در حوزه اقتصادی موضوعاتی مانند رمز ارزها، کمک به تبادل ارزی برای رشد و توسعه جزیره کیش در دستور کار این سازمان قرار گرفته و با جدیت تمام این سیاست ها عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

شایان ذکر است در جلسه معارفه داریوش سلیمی به عنوان سرپرست جدید معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش، سید محمدرضا مداح مشاور و مدیرکل حوزه مدیرعامل، معاونان و برخی از مدیران این سازمان حضور داشتند./روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20796
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.