• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کاروان راهیان نورجزیره کیش عازم مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور شد

  • کد خبر : 15101
  • 29 اسفند 1397 - 11:39
کاروان راهیان نورجزیره کیش عازم مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور شد

کاروان راهیان نور جزیره کیش با حضور ۴۵ نفر از بانوان عازم مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور شدند تا لحظه های ناب تحویل سال را در کنار یادمان های شهدا سپری کنند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فیدار، جمعی از بانوان مومن و خداجوی جزیره کیش عازم مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور شدند تا در لحظه های آغاز سال ۹۸ با حضور در کنار خانواده شهدا، شیفتگان عشق و معرفت و شهدای ۸ سال دفاع مقدس آخرین ثانیه های سال ۹۷ را به صبح دل انگیز یاد شهدا در یادمان های عشق و ایمان گره بزنند و با جان و دل بهار عاشقی را احساس کنند.

سرگرد مجید آسبان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه این اعزام آخرین دوره از اعزام کاروان های راهیان نور در سال ۹۷ است از برگزاری برنامه های متعدد در سال ۹۸ جهت اعزام علاقمندان به بازدید از مناطق عملیاتی کشور خبر داد و افزود: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنا کردن مردم به ویژه نسل جوان با رشادت ها و ایثارگریهای شهدا برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این دوره ۴۵ نفر از خواهران از اقشار مختلف عازم مناطق عملیاتی هستند

سرگرد آسبان با اشاره به اینکه مدت زمان این اردو از زمان اعزام تا بازگشت مدت ۵ روز است افزود: برگزاری برنامه افتتاحیه در اردوگاه، اجرای رزم شبانه، بازدید از یادمان های مناطق عملیاتی شهدای هویزه، شلمچه، نهر خین و طلائیه همچنین حضور در یادمان عملیات والفجر ۸، یادمان شهید تندگویان، بازدید از موزه جنگ خرمشهر و حضور در مسجد جامع خرمشهر از برنامه های این سفر به یادماندنی ۵ روزه است.

سرهنگ سیف الله کاظم لو فرمانده پدافند هوایی کیش نیز در این مراسم با تبریک ایام ولادت با سعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) این سفر را سفری پر برکت و معنوی خواند و افزود: در لحظاتی که همه مردم در کنار خانواده های خود سال نو را آغاز می کنند تحویل سال نو در محل عروج شهدا که منشاء خیر و برکت برای ما بوده و هستند سعادتی است که نصیب شما شده است.

وی افزود: در این لحظات عرفانی و معنوی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج)، سلامتی رهبر، عزت و استقلال جمهوری اسلامی، شفای بیماران و برآورده شدن حاجات نیازمندان دعا کرده و ما را نیز از دعای خیر خود محروم نکنید که حضوردر کنار شهدا فرصت مغتنمی است که به شما ارزانی شده است.

کاروان های راهیان نورهمه ساله با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش و با حضور اقشار مختلف در جزیره کیش برگزار شده وعلاقمندان به بازدید از یادمان های شهدا در این اردوها شرکت می کنند.

صدای پای بهار و بانگ هزار نوید آمدن روزهای خوش عاشقی در کنار یارانی را می دهد که اگر چه با دست های بسته در نهرها جان به جان آفرین تسلیم کردند اما بذر مظلومیتشان امروز گل داده است وبهار را رنگ وبویی دیگر بخشیده.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15101
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.