• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

بازدید مظفری از خبرگزاری ایسنا

  • کد خبر : 15078
  • 26 اسفند 1397 - 11:33
بازدید مظفری از خبرگزاری ایسنا

دکتر غلامحسین مظفری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از خبرگزاری ایسنا بازدید کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر غلامحسین مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش عصر شنبه ٢۵ اسفند در بازدید از خبرگزاری ایسنا که با حضور متقیان مدیرعامل این خبرگزاری و پورعلی معاون فرهنگی منطقه آزاد کیش انجام شد در مصاحبه با خبرنگار ایسنا با اشاره به ظرفیت های گردشگری جزیره کیش گفت: در دوره های گذشته امکانات خوبی در جزیره کیش ایجاد شده است اما با توجه به ظرفیت های موجود، هنوز جزیره کیش با ایده ال ها در حوزه گردشگری فاصله دارد، لذا برنامه ریزی ما برای جزیره کیش پیاده سازی طرح های خاص است.

دکتر مظفری با اشاره به وضعیت کنونی کشور گفت: در حال حاضر به واسطه این شرایط ، محدودیت‌هایی برای فعالیت‌های مناطق آزاد به وجود آمده است اما در همین شرایط هم باید به دنبال ایجاد فرصت باشیم.

وی با اشاره به آرامش کیش به عنوان یکی از جاذبه های مهم گردشگری این جزیره تصریح کرد : اغلب کسانی که پیشتر کشور های خارجی را برای سفر انتخاب می‌کردند، امروز به کیش سفر می کنند ‌و پیش‌بینی ما این است که در نوروز ٩٨ حجم بیشتری از مسافران و گردشگران کیش را برای سفر انتخاب کنند لذا تلاش ما از مدت‌ها قبل مهیا کردن شرایطی است که هموطنانمان خاطره خوبی از سفر به کیش داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: در حال حاضر در جزیره کیش واحدهای تولیدی وصنعتی زیادی فعالیت می کنند که بخش زیادی از محصولاتشان صادر می شود و تلاش ما افزایش صنایع های تک ودانش بنیان با محوریت صادرات است تا جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد با ایفای رسالت خود در توسعه صادرات به پایگاه صادرات کشور تبدیل شود.

دکتر مظفری با اشاره به این ‌که در جزیره کیش موردی به نام قاچاق وجود ندارد تصریح کرد: در حوزه بانکداری جزیره کیش تا کنون موفقیتی نداشته و تلاش ما این است که با مذاکره با بانک‌های بزرگ کشور فعالیت بانک‌های کیش را ارتقا دهیم.مظفری در ادامه در خصوص گردشگری سلامت گفت: در بیمارستان کیش از کشورهای مختلف پذیرای گردشگر هستیم، اما ظرفیت بیمارستان کیش محدود است لذا رویکرد ما حرکت به سوی توریسم‌درمانی است.

وی با اشاره به جشن ها وبرنامه های نوروز ی کیش گفت: هرساله در کیش جشن‌های مختلفی داریم، امسال پیش‌بینی شده است که در این جشن‌ها میزبان میهمانانی از دیگر کشورها نیز باشیم.در ادامه این بازدید سعید پورعلی معاون فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جزیره کیش ارائه کرد.

وی گفت: در آینده نزدیک دفتری با همکاری سازمان فرهنگی اکو، فعالیت خود را در کیش آغاز می‌کند.وی همچنین افزود: برنامه دیگر ما دعوت از چهره‌های فرهنگی و هنری به کیش و اهدای نشان کیشوندی به آنان است.در پایان این دیدار دکتر مظفری از تحریریه اقتصادی خبرگزاری ایسنا بازدید کرد و گزارشی از فعالیت‌های این بخش به وی ارائه شد.

در این بازدیدکه با حضور متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا انجام شد فرج‌آبادی معاون چند‌‌رسانه‌ای ایسنا، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های این بخش در خصوص همکاری با سازمان منطقه آزاد کیش اعلام آمادگی کرد.همچنین در حاشیه این بازدید دکتر منتظری، رئیس علوم بهداشتی پژوهشگاه جهاد دانشگاهی با دکتر مظفری دیدار و گفتگو کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15078

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.